پیشوا| برگزاری جشن روز جهانی افراد دارای معلولیت

به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت، جشن باشکوهی در خانه کوچک شبانه روزی سرای عاطفه ها در شهرستان پیشوا به همراه شعر خوانی و دکلمه و مسابقه برای معلولین این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این مراسم با حضور نجمه اسماعیلی رئیس بهزیستی شهرستان پیشوا، تاجیک نماینده فرماندار، جمعی از خیرین و مسئولین در مرکز شبانه روزی خانه کوچک سرای عاطفه ها برگزار شد.
نجمه اسماعیلی در مراسم گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت که در خانه کوچک شبانه روزی پسران بالای ۱۴ سال برگزارشد، ضمن تبریک این هفته با اشاره به اینکه اجرای مراسم مفرح و شاد نقش بسیار موثری در روحیه این افراد دارد گفت: فرزندان در این خانه علاوه بر برخورداری از اقدامات مراقبتی با رضایت قیم از خدمات مراکز روزانه توانبخشی حرفه آموزی، خدمات درمانی و توانبخشی خارج از خانه بهره مند می‌شوند.
شایان ذکر است، در این مرکز به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت برنامه های شاد و متنوعی از جمله خواندن شعر و دکلمه توسط معلولین، مسابقه و جشن تولد یکی از توانخواهان برگزار شد و در پایان نیز به برندگان این مسابقه جوایزی غیر نقدی از طرف اداره ورزش و به تمامی افرادی که در این مرکز زندگی می کردند هدایایی اهدا شد.
کد خبر 69410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد