مددکاری و برنامه ریزی برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت مهمترین برنامه سازمان بهزیستی در حوزه توانبخشی است

مددکاری و توانمندسازی دو موضوع اساسی و مورد توجه در سازمان بهزیستی است، با تقویت روحیه مددکاری سازمان بهزیستی امکان گسترش خدمات خود را پیدا می‌کند همچنین توانمندسازی، استعدادهای افراد معلول را تقویت می‌کند و موجب می‌شود این افراد مانند سایرین به زندگی عادی خود ادامه دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بهزیستی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تاکید بر اهمیت شفاف‌سازی خدمات این سازمان، گفت: این شفاف‌سازی موجب می‌شود تمامی افراد جامعه هدف از خدمات متنوعی که در سازمان بهزیستی وجود دارد آگاهی داشته باشند و بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

نصیری با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی به عنوان اصلی ترین متولی ارائه دهنده خدمات به افراد دارای معلولیت نیازمند همکاری سایر سازمانها و دستگاههای اجرایی است؛ افزود: سازمان بهزیستی یکی از سازمان‌های حمایتی متولی سلامت اجتماعی  است که فعالیت‌های گسترده‌ای را از پیش از تولد تا پس از مرگ در دستور کار دارد.  

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حمایت‌های این سازمان به دو صورت مستمر و غیرمستمر شامل بیش از 32 هزار فرد دارای معلولیت استان می شوند که از این تعداد  ۱۵ هزار نفر مستمری ماهیانه و پنج هزار نفر نیز در مراکز شبانه‌روزی یا روزانه سازمان درحال دریافت خدمات هستند.

کد خبر 69341

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد