مناسب سازی ادارات دولتی باید یکی از موارد مهم سنجش خدمات قرار گیرد

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان وبلوچستان در آیین گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت که با همت و همکاری انجمن معلولین جسمی و حرکتی شوق پرواز زاهدان برگزار شده بود شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان وبلوچستان در آیین گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت که با همت و همکاری انجمن معلولین جسمی و حرکتی شوق پرواز زاهدان برگزار شده بود شرکت کرد.

حسین مدرس خیابانی در این آیین ضمن تقدیر از خانواده های دارای معلول اظهار داشت : افراد توان یاب بخشی از جامعه ما، را تشکیل می دهند و رسالت ذاتی ماست تا زندگی بانشاط عادی برایشان فراهم آوریم. دسترسی آسان به خدمات حمل و نقل شهری، پارک ها و فضای سبز برای افراد دارای معلولیت باید از طریق شهرداری پیگیری شود و این موضوع تکلیف است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر جلب مشارکت خیرین و گروه های جهادی در حوزه های مختلف بهزیستی افزود : افزایش بودجه اداره کل بهزیستی در راستای ارائه بهتر خدمات از سوی سازمان برنامه و بودجه استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدرس خیابانی بیان کرد : موارد مناسب سازی محیط ویژه معلولان در کلیه ادارات و نهادهای خدماتی باید بخشی از معیارهای سنجش رضایتمندی ارباب و رجوع خدمات آن ارگان قرار گیرد.

وی در خصوص اشتغال افراد دارای معلولیت تصریح کرد : مجموعه اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان پیشرو در ایجاد اشتغال در استان می باشد، مایه مباهات است که جامعه بهزیستی علی رغم محدودیت های جسمی و حرکتی با اراده ای مضاعف در این زمینه به چنین دستاوردی رسیده اند.

وی ادامه داد : معلولین باید به عنوان قشر متولی و صاحب حق در راستای توسعه شهری در تصمیم گیری های شهرداری دخیل باشند.

در پایان این نشست با پیشنهاد استاندار، مبلغ پنجاه میلیارد ریال جهت احصا نیازهای توانیابان تحت پوشش بهزیستی استان، طبق اولویت بندی معاونت توانبخشی این اداره کل از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص داده شد.

کد خبر 69322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد