کافه رویداد؛میز خدمت بهزیستی در بین مردم

کافه رویداد سازمان بهزیستی با هدف ایجاد پل ارتباطی بین جمعیت هدف و مردمی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات سازمان بهزیستی هستند،برپا شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛رامین رضایی مدیر کل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر گفت: کافه رویداد سازمان بهزیستی برای اولین بار و به مناسبت روز جهانی معلولان؛در روزهای شنبه تا دوشنبه هفته جاری در پارک شهر تهران برپا شده است.

وی افزود:این کافه در فضایی که محل تردد عموم مردم است،میزهای تخصصی متشکل از کارشناسان و مسئولان ستادی حوزه های مشارکت های مردمی،توانبخشی،اجتماعی،پیشگیری و .... به منظور پاسخگویی به سوالات و درخواست های مردمی فراهم آورده است. همچنین شاخه گلی به عنوان یاد بود و مزین به شعارهای آگاه سازی در خصوص حقوق افراد دارای معلولیت به مراجعین اهدا می شود و بروشور و کتاب های متعددی که به منظور اطلاع رسانی در خصوص خدمات بهزیستی چاپ شده است؛در میان افراد توزیع می شود.

رضایی با اشاره به استقبال خوب مردمی از این رویداد گفت: سالمندانی که معمولا در این پارک حضور دارند و افرادی که از طرق مختلف از تشکیل این کافه مطلع شده اند،استقبال خوبی داشته اند و البته برآورد نهایی از میزان استقبال؛ در پایان روز سوم این طرح قابل ارائه است.

وی افزود: همچنین به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی افراد دارای معلولیت و به همت اداره کل بهزیستی استان تهران ؛۴ میز خدمت بهزیستی در ۴ نقطه پر تردد شهر تهران راه اندازی شده است.

کد خبر 69313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =