بازنشستگان بهزیستی بهترین شرکای اجتماعی این سازمان هستند

گردهمایی بازنشستگا ن سه سال اخیر بهزیستی استان کرمان به همراه جشن روز پرستاردر سالن اجتماعات شهید نشاط این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان پرسنل  بازنشسته در سه سال منتهی به سال ۱۴۰۱  به دعوت اداره نیروی انسانی بهزیستی استان در مراسم تقدیری که برای ایشان تدارک دیده شده بود شرکتی پرشور داشتند.

در ابتدای این مراسم علیرضا وحید زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان در سخنان کوتاهی باتبریک روز پرستار و  ابراز خرسندی از حضور در جمع بازنشستگان با اشاره به اهمیت حفظ تجارب ارزنده ونکوداشت تلاشهای ایثارگرانه بازنشستگان در مجموعه گسترده بهزیستی عنوان داشت: پیشبرد ماموریتها ونیل به  اهداف سازمانی در مجموعه هایی که ترکیبی از خدمات حمایتی وتخصصی را به جامعه ارائه میدهند منوط به استفاده بهینه از منابع موجود است وازهمه مهمتر مشارکت وهمراهی همه مجموعه ها وکسانی که صاحب امکانات اجرایی وتوان برنامه ریزی وصاحب تجربه هستند  را می طلبد  لذا ارج نهادن به شرکای اجتماعی در این سیستم از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بازنشستگان در بهزیستی را به لحاظ نوع فعالیت وشرایط ویژه کار در این مجموعه بهترین وارزشمندترین سرمایه ها وشرکای اجتماعی برای بهزیستی دانست وافزود: حفظ نشاط ، شادابی وشور وشوق تداوم خدمت رسانی در این افراد از وظایف مهم وقابل توجه مدیران وبرنامه ریزان در این مجموعه خواهد بود چرا که بهره برداری درست وبه هنگام از تجارب ارزشمند این افراد علاوه بر اینکه امکان استفاده بهینه از همه امکانات را فراهم خواهد نمود زمینه ساز خدمات ماندگار واثر بخش تری را در جامعه به وجود می آورد .

 در ادامه این مراسم محمد سلیمانی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استا ن کرمان  نیز در سخنانی با تجلیل از زحمات ارزشمند وماندگار پرسنل بهزیستی به ویژه بازنشستگان این مجموعه ، وجود وحضور آنان را موجب دلگرمی پرسنل جدید وکم تجربه در این مجموعه و همچنین پشتوانه ای ارزشمند برای سایر کارکنان دانست وافزود : بی تردید بهره مندی از این گنجینه با ارزش در بهزیستی اهرمی قوی وپشتوانه ای با ارزش خواهد بود چرا که خدمات متعدد وگسترده بهزیستی برای اثر بخشی نیازمند پشتوانه اجتماعی وتجربی قوی می باشد.

 وی در بخش پایانی سخنان خود به تشریح وضعیت کلی بازنشستگی وخدمات صندوق بازنشستگی در سطح کشور واستان پرداخت وآمادگی این صندوق را برای دریافت پیشنهادات وطرح های کارشناسی بازنشستگان پرداخت.

غلامرضا حسینی فخر مدیر عامل کانون بازنشستگان بهزیستی استان کرمان نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود ، نامبرده طی سخنانی به تشریح روند تشکیل و راه اندازی این کانون پرداخت وبا ارائه پیشنهاداتی به مسئولین خواستار توجه بیشتر به خواسته ها وتوانمندی های این قشر گردید .

 مراسم فوق با اجرای برنامه های  متنوع هنری وسرگرمی ادامه یافت ودر پایان مدیر کل بهزیستی با اهدا لوح و هدایایی از زحمات وخدمات ارزنده بازنشستگان و پرستاران تقدیر نمود.

شایان ذکر است نمایشگاهی از آثار بازنشستگان بهزیستی زیر نظر خیریه نیکوکاران مهتاب در حاشیه این مراسم برگزار گردید.

بازنشستگان بهزیستی بهترین شرکای اجتماعی این سازمان هستندبازنشستگان بهزیستی بهترین شرکای اجتماعی این سازمان هستند

بازنشستگان بهزیستی بهترین شرکای اجتماعی این سازمان هستند

بازنشستگان بهزیستی بهترین شرکای اجتماعی این سازمان هستند

بازنشستگان بهزیستی بهترین شرکای اجتماعی این سازمان هستند

IMG_4397.JPG

IMG_4278.JPG

IMG_3965.JPG

image-20221204105232-2.jpeg

image-20221204105129-1.jpeg

کد خبر 69306

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد