ارائه دستاوردهای پژوهشی بهزیستی در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی هرمزگان

دستاوردهای پژوهشی بهزیستی استان در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی هرمزگان مورد بازدید عموم و مسئولان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دستاوردهای پژوهشی بهزیستی استان در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی هرمزگان که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شده است مورد بازدید عموم ، مسئولان استان ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر بندرعباس قرار گرفت .

در آیین افتتاح این نمایشگاه ، سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان ، دکتر مژگان صابری معاون پیشگیری ، حسن ترکمانی معاون امور اجتماعی و آزاده خداوردی رییس اداره فناوری ارتباطات  ، اطلاعات و تحول اداری بهزیستی هرمزگان حضور داشتند.

گفتنی است بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار در هرمزگان امروز، ۱۲ آذرماه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان،معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری هرمزگان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، رؤسای دانشگاه‌ها و جمعی از پژوهشگران استان افتتاح شد و دانشگاه‌های استان هرمزگان، تعدادی از صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان استان، مراکز رشد و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی هرمزگان و واحدهای پژوهشی و تحقیقاتی برخی دستگاه‌های اجرایی در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خود را تا ۱۷ آذر از ساعت ۸ تا ۱۵ برای عموم مردم به نمایش می‌گذارند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه دستاوردهای یک ساله پژوهش و فناوری استان و بسترسازی در جهت توسعه فناوری و ایجاد ارتباط میان تولیدکنندگان فناوری و واحدهای مصرف‌کننده عنوان شده است.

کد خبر 69226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد