تقدیر مدیرکل بهزیستی گیلان از کارکنان مدال آور بهزیستی استان

صبح روز دوازدهم آذر ماه، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان طی برگزاری مراسمی صمیمانه در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی استان از کارکنان افتخارآفرین بهزیستی گیلان در هجدهمین دوره جشنواره ورزشی کارکنان بهزیستی کشور تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان در مراسم تقدیر از ورزشکاران افتخارآفرین بهزیستی گیلان ضمن ابراز خرسندی از نتایج درخشان همکاران بهزیستی گیلان در هجدهمین دوره جشنواره کارکنان بهزیستی کشور اظهارداشت: کسب هر موفقیت و نتیجه درخشانی در سایه تلاش و ممارست بدست می آید و با توجه به اینکه انجام ورزش همواره فراز و نشیب های خاص خود را دارد نمیتوان تلاش ورزشکاران را درکسب نتایج موفقیت آمیز نادیده گرفت.

وی در ادامه ورزش را عاملی برای پویایی و نیروی مضاعف کارکنان بهزیستی دانست و گفت: افراد ورزشکار همواره با برنامه ریزی دقیق و منظم اوقاتی را برای ورزش خود در نظر می گیرند و انتظار بر این است که این برنامه ریزی های ورزشی باعث خدمت رسانی بیشتر گردد و خللی در انجام کار کارکنان وارد نکند.

همچنین مدیرکل بهزیستی گیلان ورزش را بخشی از لازمه سلامت کارکنان خواند و خاطرنشان کرد: انجام فعالیتهای ورزشی صرفا برای سلامت جسم نیست بلکه ورزشکاران با ورزش روح و روان خود را تقویت میکنند تا در آینده با قدرت و پویایی بیشتری به امورات زندگی بپردازند.

خدمت بین دانا درپایان، افتخارآفرینی ورزشکاران بهزیستی گیلان را بسیار ارزشمند قلمداد کرد و گفت: اساسا ورزش کردن و کسب مقام های برتر از سوی همکاران بهزیستی بسیار ارزشمند است و امید است که با ایجاد بستر مناسب و دراختیار گذاشتن امکانات بیشتر بازهم شاهد چنین افتخارآفرینی های ازسوی کارکنان بهزیستی گیلان باشیم.

گفتنی است در پایان این نشست، مدیرکل بهزیستی گیلان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از ورزشکاران مدال آور بهزیستی گیلان تقدیر به عمل آورد.

کد خبر 69221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد