گرامیداشت روز جهانی معلولین در شهرستان قروه

جشن روز جهانی معلولین با حضور رئیس اداره، معاون و کارشناس واحد توانبخشی بهزیستی و همچنین خانواده بزرگ رستمی، از خیرین و حامیان معلولان، در مرکز نگهداری وینسار قروه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان، در این جلسه ابتدا سیروس ملاویسی؛ رئیس بهزیستی شهرستان قروه، ضمن خیرمقدم به حضار و قدردانی از زحمات کل مجموعه وینسار، به اهمیت گرامیداشت و پاسداشت روز جهانی معلولین پرداخت.

سیروس ملاویسی تصریح کرد: این مناسبت، فرصت گرانبهایی است برای تامل و توجه بیش تر در قابلیت ها، توانمندی ها و شان و منزلت اجتماعی افراد دارای معلولیت در جامعه؛ تا با اغتنام از این فرصت کوتاه، در فراگیرسازی خدمات برای این افراد تلاش نماییم.

وی افزود: امید است با توجه به شعار امسال سازمان ملل برای روز جهانی معلولین، در حمایت و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر به ویژه افراد دارای معلولیت تلاش نموده و با عمل به قانون حمایت از حقوق معلولین، در احقاق حقوق و امتیازات شهروندی این افراد بکوشیم.

در ادامه، از زحمات و تلاش های متعهدانه ی مراقبان و پرستاران مرکز تقدیر و تشکر به عمل آمد و برای ارتقای نشاط روانی و جمعی و و همچنین گرامیداشت این روز، گروه هنری مجموعه به برگزاری جشن و هنرنمایی در کنار معلولین پرداختند.

گرامیداشت روز جهانی معلولین در شهرستان قروه

کد خبر 69215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد