ملارد| نشست مشترک مسئولین بهزیستی و بیمه سلامت

به منظور ارائه خدمات درمانی بهتر به جامعه هدف تحت پوشش و با هدف تسهیل در دریافت خدمات پزشکی جلسه ای با حضور مرادی رئیس بیمه سلامت ملارد، داود فهیم سرپرست اداره و روح اله غفاری مسئول حوزه توانبخشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص بیماران مراکز غیردولتی گفت: بیش از هشتصد بیمار مجهول الهویه اعم از اعصاب و روان، سالمندان و ذهنی در مراکز تحت نظارت بهزیستی در شهرستان ملارد و با حکم دادستانی نگهداری می شوند.

وی افزود: اگر تفاهم نامه ای میان بهزیستی و بیمه سلامت مبنی بر تحت پوشش قرار دادن بیماران مجهول الهویه منعقد شود بسیار موثر بوده و تا حد بالایی هزینه های درمانی این افراد را بویژه در زمان بستری در مراکز درمانی تقلیل می دهد.

سرپرست بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تاکید بر لزوم اطلاع رسانی به جامعه هدف تحت پوشش گفت: در صورتی که بتوانیم با همکاری بیمه سلامت شهرستان تعداد پزشکان خانواده یاری رسان به بهزیستی را در شهرستان ملارد افزایش دهیم خدمات رسانی سرعت گرفته و تعداد بیشتری از توانخواهان از این نوع بیمه استقبال خواهند کرد.

داود فهیم این نشست را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اینگونه جلسات بسیار موثر بوده زیرا موجب می شود مسئولین سایر ارگانها از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست های جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته و با هم فکری گام های موثری برداشته شود.

کد خبر 69185

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد