ملارد| بازدید فرماندار به مناسبت هفته افراد دارای معلولیت

همزمان با گرامیداشت روز جهانی معلولین فرماندار شهرستان ملارد به همراه معاونین سیاسی اجتماعی، برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و بخشدار مرکزی از اداره بهزیستی شهرستان ملارد بازدید کردند.

جابر کریمی ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)، روز پرستار و روز افراد دارای معلولیت گفت: مراجعه کنندگان و مخاطبین اداره و مراکز بهزیستی شرایط متفاوتی داشته و نحوه برخورد و تعامل با آنها نیازمند صبوری بیشتری است که همین انتخاب از سوی افرادی که مشغول خدمت رسانی در این سازمان هستند، نوعی ایثار است.

فرماندار شهرستان ملارد ضمن تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان برای خدمت رسانی به جامعه معلولین گفت: با توجه به پتانسیل موجود شهرستان به ویژه در شهرک صنعتی و وجود واحدهای تولیدی و کارخانه ها می بایست با معرفی خدمات بهزیستی و شناساندن آن شرایطی فراهم شود تا بتوان از این ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کرد.

داود فهیم سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ملارد نیز توضیحاتی را در خصوص تعداد پرونده ها، مراکز، خدمات و ... ارائه داد و گفت: کارشناسان این اداره در تلاش هستند تا در کنار خدمت رسانی سریع و پیگیری امور توانخواهان با کمک سایر ارگانهای شهرستان خدمات بهتری را به افراد دارای معلولیت ارائه کنند که در این خصوص اقدامات خوبی مانند: پیگیری بیمه سلامت، تسهیلات اشتغال و ... صورت پذیرفته است.

در ادامه این حضور، فرماندار شهرستان ملارد ضمن بازدید از واحدهای بهزیستی با اهداء گل، از زحمات معاونین و کارشناسان این اداره تقدیر کرد.

کد خبر 69182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد