پیشوا| برگزاری دوره آموزشی آماده سازی شغلی

دوره آماده سازی مهارت های کسب و کار به منظور تسهیل فرآیند ورود به بازار کسب و کار، ویژه زنان سرپرست خانوار بهزیستی شهرستان پیشوا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، دوره آموزشی آماده سازی شغلی با حضور کارشناس امور اجتماعی بهزیستی استان تهران و کارشناسان امور اجتماعی بهزیستی شهرستان پیشوا و با تدریس شکری که دارای دکتری مددکاری اجتماعی بود، برگزار شد و در این جلسه نکاتی را پیرامون آماده سازی عنوان کرد.

نجمه اسماعیلی رئیس بهزیستی شهرستان پیشوا در خصوص برگزاری این جلسه اظهار داشت: یکی از شاخص‌های مهم سلامت اجتماعی، مشارکت فعال در زندگی اجتماعی و پذیرش مسئولیت است، پس به نظر می‌رسد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار امر مهمی محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: بنابراین با عنایت وجود بیش از ۸۰ زن سرپرست خانواده قابل بازتوان شدن و نظر به لزوم آماده سازی زنان سرپرست خانوار (پس از رفع موانع بازتوانی) و به منظور توانمندسازی در ابعاد مختلف و در نهایت خروج از چرخه حمایت های مستمر سازمان، دوره آماده سازی روانی اجتماعی و مهارت های کسب و کار برای تسهیل فرایند ورود به بازار کسب و کار در این شهرستان اجرا شد.

کد خبر 69168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد