دماوند| دیدار امام جمعه از مراکز بهزیستی

امام جمعه شهرستان دماوند از مراکز سالمندان شیرین و نگهداری از معلولین بالای چهارده سال فرشتگان دیدار بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی استان تهران، همزمان با میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، محسن معادی سرپرست بهزیستی و طاهره بهاری مسئول امور توانبخشی بهزیستی شهرستان دماوند از تنها مرکز نگهداری از سالمندان شیرین شهرستان و مرکز نگهداری از معلولین بالای ۱۴ سال فرشتگان دیدار و از سالمندان و پرستاران این دو مرکز تقدیر بعمل آوردند.

کاظم فتاح دماوندی ضمن عرض خدا قوت و آرزوی صحت و سلامتی روز افزون برای این قشر دلسوز عنوان کرد: پرستاری از شغل های بسیار شریفی است که اگر چنانچه انسان آن را وظیفه انسانی و شرعی خود قلمداد کند، یک عبادت است و از درجات والای الهی برخوردار می شود.

محسن معادی نیز ضمن گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت زینب (س) گفت: شهرستان دماوند تنها دارای یک مرکز نگهداری از سالمندان می باشد که نیازمند نگاه ویژه مسئولین شهرستان در بحث ارائه خدمات دهی از جمله مکان نگهداری این عزیزان می باشد.

وی همچنین بیان کرد: این دارای دو مرکز نگهداری از معلولین ذهنی بالای ۱۴سال نیز می باشد که شایسته است از زحمات یکایک پرستاران و مادریارانی که شبانه روز وقت خود را صرف امور سالمندان و معلولین می کنند، تقدیر بعمل آوریم.

کد خبر 69164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد