پیام تبریک مدیر کل بهزیستی ایلام به مناسبت روز افراد دارای معلولیت

مدیر کل بهزیستی ایلام در پیامی 12آذرماه روز جهانی افراد دارای معلولیت را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، متن پیام به شرح ذیل است:

""12 آذرماه بنام کسانیست که اگرچه در بیان نامشان در اذهان نقص عضویت آنها تجسم می یابد اما بسیاری از آنها توانمندیهایی دارند که فراتر از انسان های با جسم سالم است.

  امروز اگرچه فرصتی برای احترام به جایگاه افراد دارای معلولیت  بوده اما  فرصتی نیز برای  توجه به نیازها و مشکلات این عزیزان است که در لابلای نگاه های ترحم آمیز به این قشر گاهی محو می شوند.

امروز در حالی این مناسبت را گرامی می داریم که بسیاری از این افراد که بزرگترین اقلیت جامعه  محسوب می شوند در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی، هنری و غیره در سطوح استانی، منطقه ای، ملی و بین المللی خوش درخشیده و همواره افتخار می آفرینند و آنچه این قشر نیاز دارند اصلاح نگاه های مردم است که نه به عنوان ترحم بلکه با نگاه به شهروندان عادی باید به آنها داشته باشند.

اینجانب ضمن بزرگداشت 12 آذرماه روز جهانی معلولان این مناسبت ارزشمند را محضر همه افراد دارای معلولیت در جای جای ایران اسلامی بویژه جامعه هدف اداره کل بهزیستی ایلام صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم امید است روز به روز توانمندیها و استعدادهای این قشر گسترده تر شده و مردم نیز با نگاهی عمیق تر به این استعدادها ایمان داشته باشند.

به امید روزی که همه مردم به این باور برسند که معلولیت هیچگاه محدودیت نبوده و نخواهد بود و محدودیت اصلی در جسم یک انسان نیست بلکه در روح و باور اوست.""

حسین نورعلیوند
مدیر کل

کد خبر 69142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد