پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت روز جهانی معلولین

سیدمهدی خدمت بین دانا کل بهزیستی گیلان با صدور پیامی روز جهانی معلولین را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان متن پیام وی به شرح ذیل است :

معلولیت باوجود ایجاد محدویت های خود در افراد ، هرگز نتوانست مانع بروز توانمندی ، خلاقیت ، ایستادگی ، شور و شعور و شیدایی ، همت والا و عزت نفس وافر در افراد دارای معلولیت گردد.

آن ها بارها و بارها با درخشش خود در میادین علمی ، فرهنگی ، ورزشی ، هنری به عموم نشان دادند ، تنها خواستن است که پیشرفت را معنا و تفسیر می کند و با صبر و بردباری ، تمرین و ممارست و تکیه بر داده های موجودو با عنایت ویژه حق که به یقین در وجود تمامشان ساری است ، میتوان بر قله های افتخار ایستاد و آیینه ای تمام نما از اقتدار ، قدرت و ایمان را به نمایش گذاشت .

به یقین این روز ، روز پاسداشت ارزش های انسانی ، بدون توجه به نواقص و محدویت های جسمانی است . چرا که خداوند انسان ها را بر اساس ایمان و ذات پاک انسانی ، دوست خواهد داشت و حضوری برتر و والاتر است که در ظهور قدرت لایزال الهی توانمندتر و شایسته تر گام بردارد.

بسیاری از افراد دارای معلولیت اثبات کردند ، با بالهای بسته و زخمی نیز می توان تا فراز ابرها پرگشود و اوج گرفت و نماد پیروزی و پرواز بود.

روز جهانی معلولین فرصتی است مغتنم  تا همه با هم بکوشیم تا افکار و اذهان عمومی را جهت باور هر چه بیشتر این عزیزان سوق دهیم و در زمینه تحقق هر چه بیشتر " قانون حمایت از حقوق معلولان" بکوشیم .

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به همه توانخواهان و خانواده‌های فداکار و صبور آنان برای یکایک این عزیزان و عوامل خدمت رسانی به این جامعه پر افتخار آرزوی توفیق، عزت و سربلندی دارم

کد خبر 69120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد