سخنرانی رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل قبل از خطبه های نمازجمعه

به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت کبری اسفندیاریان رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل قبل از خطبه های نماز جمعه با ایراد سخنرانی فعالیتهای بهزیستی در حوزه توانبخشی را برای نمازگزاران و مسوولان حاضر تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل؛ اسفندیاریان ضمن  گرامیداشت  ۱۲ آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت و ذکر شعار محوری امسال این هفته با عنوان راه حل های تحول آفرین برای توسعه فراگیر ؛ نقش نوآوری در ایجاد جهانی قابل دسترس و برابر، افزود: یکی از اهداف سازمان بهزیستی مناسب سازی مبلمان شهری و اماکن عمومی جهت دسترسی آسان افراد دارای معلولیت می باشد تا بتوانیم با این اقدام، مشارکت اجتماعی این عزیزان را افزایش داده و سلامت روان آنان را ارتقاء دهیم .

وی ضمن تشریح فعالیت ها و عملکرد حوزه های مختلف، گفت: بهزیستی در حوزه های توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و مشارکت‌های مردمی فعالیت می نماید.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل همچنین خاطرنشان کرد:  افراد دارای معلولیت که به دلایل مختلف محیطی ، ارثی ، بیماری و ... دچار معلولیت شده اند با تایید متخصصین کمیسیون پزشکی می توانند از خدمات مستمر و غیر مستمر بهزیستی استفاده نمایند.

اسفندیاریان بیان نمود: در راستای پیشگیری از معلولیت ها بهزیستی به ارائه خدمات از قبیل انجام غربالگری بینایی، شنوایی سنجی و مشاوره ژنتیک اقدام نموده است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل ضمن بیان بخشی از تبصره مهم  قانون جامع حمایت از حقوق معلولان در خصوص ضرورت بکار گیری جذب ۳درصد افراد دارای  معلولیت در آزمونهای  استخدامی دستگاههای دولتی  را از اولویت  دانست و گفت: افراد دارای معلولیت باید فرصت های برابری با سایر افراد جامعه داشته باشند.

اسفندیاریان با بیان اینکه حمایت های همیشگی امامان محترم  جمعه ، فرماندار محترم ، خیرین گرانمایه و شهروندان فهیم  موجب دلگرمی کارشناسان و خدمت رسانان در اداره بهزیستی می باشد، ادامه داد: امید است با استفاده از تمامی ظرفیتها  در پیشبرد اهداف سازمان با همیاری تمامی دستگاه های متولی و مسئول  بتوانیم در راستای بهتر زیستن جامعه هدف مثمرثمر باشیم.

کد خبر 69108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد