پیام استاندار سمنان به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

استاندار سمنان با صدور پیامی روز جهانی معلولین را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان با صدور پیامی روز جهانی معلولین را تبریک گفت.

متن پیام استاندار سمنان به شرح ذیل می باشد : 

در تقویم جهانی سوم دسامبر مصادف با ۱۲ آذر ماه به عنوان روز جهانی افراد دارای معلولیت نام گذاری شده است و امسال این روز با شعار راه حل های تحول آفرین برای توسعه فراگیر: نقش نوآوری در ایجاد جهانی قابل دسترس و برابر زینت یافته است تا روزی برای تکریم انسان هایی که به عمل ثابت نموده اند معلولیت با محدودیت برابر نیست و فرد توانخواه با توکل بر ایزد متعال، همت عالی، اعتماد به نفس واال و اراده بی بدیل خویش می تواند سخت ترین شرایط را به شایسته ترین نوع خود تبدیل نماید و جلوه های زیبایی از شکوفایی استعداد ها و غلبه بر ناتوانی ها را به جامعه بشری عرضه نماید. ایشان به رغم داشتن برخی محدودیت ها در تمامی عرصه سرافراز، کامیاب و استوار بوده تا مصداق و تجلی بارز حکمت الهی و رحمت ایزدی باشند. این روز نیز فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به همت واال و خستگی ناپذیر آنان که با صبوری و دلسوزی خویش، بی منت و چشم داشت که در حال ارائه خدمات و توانمند سازی جامعه هدف هدف هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به جامعه هدف معلولین و خانواده های محترم ایشان از زحمات بی شائبه خادمین این عرصه، اعم از بخشهای دولتی و غیر دولتی سازمانهای مردم نهاد تشکر و قدردانی کرده، از درگاه خداوند متعال برای همگان سالمتی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.

سید محمدرضا هاشمی

استانداراستان سمنان

کد خبر 69107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد