اجرای نمایش خیابانی " رمئو بی ژولیت " کاری از هنرمندان استان اصفهان

در سومین روز از جشنواره تئاتر منطقه ای آفتاب ویژه افراد دارای معلولیت، نمایش خیابانی " رمئو بی ژولیت " کاری از هنرمندان استان اصفهان به مدت ۳۰ دقیقه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛«نسا سلیمانی» کارگردان نمایش رمئو بی ژولیت گفت: این نمایش در مورد مشکلاتی است که افراد دارای معلولیت با آن ها مواجه هستند و اقداماتی که باید برای حل این مسائل انجام شود که خود این افراد با قدرتی که دارند می توانند مشکلاتشان را برطرف کنند.

وی با اشاره به ایفاء نقش دو بازیگر دارای معلولیت شدید جسمی حرکتی در این نمایش مطرح کرد: برگزاری این جشنواره ها موجب اعتماد به این افراد و دیده شدن توانایی ها و استعدادهای آن ها می شود. از سازمان بهزیستی کشور درخواست می کنم بودجه ای را برای اجرای نمایش ها در طول سال اختصاص دهند.

کارگردان نمایش رمئو بی ژولیت ضمن قدردانی از متولیان برگزاری این جشنواره، بر ضرورت استمرار این گونه اقدامات تأکید و اظهار کرد: حقوقی که افراد دارای معلولیت دریافت می کنند، کفاف مشکلات و درمان آن ها را نمی دهد؛ از مسئولین تقاضا می کنم جهت حل این مشکلات به آن ها کمک کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: درخواستم از سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی هم این است که برای عضویت در صندوق هنر یا استفاده از بیمه هنرمندان، تعداد آثار کمتری از افراد دارای معلولیت بخواهند تا آن ها بتوانند سریع تر تحت پوشش این خدمات قرار گیرند و مشکلاتشان تا حدودی مرتفع شود.

کد خبر 69103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد