پیام مدیر کل بهزیستی خوزستان به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان در پیامی روز جهانی افراد دارای معلولیت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان  متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوهر و ذات انسان روح و نفس ناطقه اوست که در صورت قوت آن،باکی از ضعف و معلولیت جسمانی نیست.
امام خمینی(ره)
سوم دسامبرمصادف با ۱۲آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت،  فرصتی است مغتنم برای تکریم و تجلیل از شایستگی های افرادی که درهمه صحنه ها با حضوری موثر و ارزشمند  عملا ثابت نموده اند که معلولیت تنها  یک  تفاوت جسمی است .

هدف از تعیین این روز ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره معلولیت های مختلف؛ و افزایش آگاهی هایی بوده‌است که می‌بایست در تمامی جنبه‌های سیاسی؛ اجتماعی؛ اقتصادی و فرهنگی برای افراد معلول فراهم آید.

شعارامسال روز جهانی افراد دارای معلولیت با عنوان ” راه حل های تحول آفرین برای توسعه فراگیر، نقش نوآوری در ایجاد جهانی دسترس پذیر و برابر”  بر این نکته تاکید دارد که  ،مسئولان امر و متولیان خدمات رسانی به افراد دارای معلولیت تلاش  نمایند تا با استفاده از راه حل های تحول آفرین و نوآوری ، فرصت ها ی برابری برای اشتغال و توانمند سازی این افراد فراهم آورند.

  اینجانب ضمن تبریک روز جهانی افراد دارای معلولیت ، امید دارم یکسان سازی فرصت ها و مجالها  برای این جامعه ارزنده  هر روز بیش از پیش، مورد توجه قرار گیرد و برای همه توان یابان عزیز  کشور  و خانواده های صبور و فداکار این عزیزان و تمامی تلاشگران عرصه خدمات رسانی به افراد دارای معلولیت، آرزوی توفیق روز افزون دارم./

مهران کریمیان

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان

                                                                                                                                                                    

کد خبر 69080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد