پیام مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی بمناسبت فرارسیدن روز جهانی افراد دارای معلولیت

پروین محمدپوری ،مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی افراد دارای معلولیت پیامی صادر کرد

متن پیام به این شرح است :


بسم الله الرحمن الرحیم

گرامیداشت روز جهانی معلولان، جلوه ای از حرکت وتلاش برای حفظ و ارتقای زندگی انسان در مدار عدالت و جلب توجه آحاد جامعه به توانایی ها، استعدادها و حقوق برابر همگان است. روز جهانی معلولان متعلق به انسان هایی با عزمی راسخ و امیدوار است که با باوری وصف ناپذیر همراه عموم جامعه، در جهت پیشرفت و توسعه کشور گام برداشته و از هیچ کوششی فروگذارنمی کنند. 

این روز فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به استعدادها و قابلیت های کسانی است که با
معلولیت های گوناگون زندگی می کنند، همچنین فرصتی برای بازنگری در اقدامات انجام شده جهت احیاء حقوق آنان و اصلاح نگرش عمومی نسبت به پدیده معلولیت است. این روز یادآور تعهدی است که همسو با حرکت ‏های جهانی باید در مسیر اجرای بی ‏کم و کاست قوانین مرتبط با افراد دارای معلولیت گام برداشته شود.

در قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت مصوب مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تحقق عدالت و برابری فرصت‏ها برای این عزیزان تاکید و همگان مکلف شده ایم تا تمامی تلاش خود را در راستای فراگیرسازی خدمات آموزشی، شغلی، بهداشتی و رفاهی برای آنان به کار گیریم.اما عبور پرافتخار از چالش ‏های پیش‏رو با صبر و بردباری و وحدت، ارتباط منسجم میان دستگاه ‏ها و تلاش مضاعف امکان‏ پذیر خواهد بود و نتیجه آن نیز ساختن جامعه ‏ای متعالی و مطلوب است که افراد صرف نظر از محدودیت های جسمانی دوشادوش یکدیگر برای پیشبرد اهداف نظام مقدس کشور عزیزمان ایران تلاش می کنند.

بهزیستی آذربایجان غربی همسو با قوانین مترقی کشور و سیاست های دولت مردمی مبنی بر ضرورت تحقق عدالت در همه شئون زندگی افراد جامعه، برای دسترسی افراد با نیازهای ویژه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد.

در پایان بر خود لازم می دانم، ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولان به تمام افراد دارای معلولیت از همه عزیزان و همکاران ساعی و خدوم خودم در بخش های مختلف خدمت رسانی به جامعه معلولین تقدیر و تشکر نموده و سعادت، سلامت، بهروزی و توفیق روزافزون‌شان را از درگاه خداوند منّان، مسألت ‌نمایم و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای سیاست‌های دولت مردمی، در اجرای قانون جامع حمایت از معلولین، موفق و پیروز باشند.

پروین محمدپوری 
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی

کد خبر 69078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد