دیدار مدیر کل بهزیستی و جمعی از معلولان با نماینده ولی فقیه در مصلای مهدیه اهواز

ظهر امروز به مناسبت روز جهانی معلولان ،مدیر کل و معاون توانبخشی بهزیستی خوزستان به همراه سرپرست بهزیستی اهواز و جمعی از معلولان ، پس ازآیین عبادی _سیاسی نماز جمعه با حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،حجت الاسلام موسوی فرد در این دیدار  ضمن تبریک روز جهانی معلولان ،بر پیگیری مطالبات به حق  معلولان و رفع مشکلات اساسی این عزیزان تاکید کرد.

در ادامه مدیر کل و معاون توانبخشی  بهزیستی  خوزستان به همراه  سرپرست بهزیستی شهرستان اهواز  و رئیس انجمن جامعه معلولان استان از نمایشگاه توانمندیهای افراد دارای معلولیت و محل استقرار خودروهای اورژانس اجتماعی ،ایستگاه سیار کاهش آسیب اعتیاد و موبایل سنتر در مصلا بازدید کردند و در انتها با حضور در میز خدمت بهزیستی مستقر در مصلای مهدیه امام خمینی ‌(ره) اهواز  از نزدیک پاسخگوی در خواستهای مردمی شدند.

شایان ذکر است ،ایستگاه سیار کاهش آسیب اعتیاد(موبایل ون) و موبایل سنتر و کارشناسان اورژانس اجتماعی خط۱۲۳  مستقر در مصلا  به مناسبت روز جهانی معلولان به نمازگزاران و مراجعه کنندگان خدمات رسانی کردند.

کد خبر 69077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد