تسویه نقدی در حضور استاندار البرز اجرا شد

امروز پنجشنبه دهم آذرماه نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز به ریاست دکتر عبداللهی استاندار و با حضور مسئولین، مدیرکل بهزیستی استان البرز و جمعی از هنرمندان دارای معلولیت در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، در این جلسه، نمایش «تسویه نقدی» به همت هنرمندان دارای معلولیت استان اصفهان که به منظور شرکت در جشنواره تئاتر منطقه ای آفتاب، به همراه دیگر هنرمندان میهمان استان البرز هستند، به مدت ۲۰ دقیقه اجرا شد و مورد استقبال پرشور و تشویق مسئولان و استاندارالبرز قرار گرفت و در پایان جلسه از اجراکنندگان تقدیر به عمل آمد.

این نمایش، مشکلاتی که افراد دارای معلولیت در زمینه های شهرنشینی، اشتغال و ازدواج با آن ها دست و پنجه نرم می کنند را به تصویر کشید و سه بازیگر شامل یک خانم نابینا و دو آقا که یکی از آن ها کوتاه قامت دارای معلولیت است به همراه یک نفر نوازنده موسیقی دارای معلولیت در آن هنرنمایی کردند.

"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز در این برنامه بر شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های افراد دارای معلولیت تاکید و بیان کرد: اجرای نمایش در حضور مردم و مسئولین به این افراد انگیزه می دهد تا در این مسیر بیشتر تلاش و خود را به دیگران ثابت کنند.

مدیرکل بهزیستی البرز به مشکلاتی که افراد دارای معلولیت در جامعه با آن ها درگیر هستند، اشاره و اذعان کرد: بسیاری از زیرساخت های شهرها برای تردد این عزیزان مناسب سازی نشده اند و همین موضوع باعث شده برخی از این هنرمندان در قالب نمایش، معضلات پیش روی خود را به گوش مسئولین برسانند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز اظهار کرد: حضور مسئولین در این جشنواره ها برای این هنرمندان خاص با استعدادهای ویژه، قوت قلب، امیدبخش و موجب دلگرمی آن ها خواهد بود و تغییر نگرش جامعه نسبت به این قشر پرتوان را در پی خواهد داشت.

محمدی فلاح در پایان از مسئولین خواست تا با حضور در این جشنواره از نزدیک شاهد توانایی های آنان و در نهایت، گوش شنوای دردها و مشکلات افراد دارای معلولیت باشند و با همتی بلند در جهت رفع مشکلات این عزیزان گام های موثری بردارند و چراغ امید را در دل آن ها روشن نگهدارند.

تسویه نقدی در حضور استاندار البرز اجرا شد

کد خبر 69070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد