بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در مسیر بهبود/باری که از دوش دفتر امام جمعه برداشته شد

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد به صورت سر زده از بهزیستی استان بازدید کرد.

بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در مسیر بهبود/باری که از دوش دفتر امام جمعه برداشته شد

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه 9 آذر ماه 1401 به صورت سر زده از اداره کل  بهزیستی استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد  ، حجت الاسلام دهقان در این بازدید که حامل پیامی از نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج بود، اظهار داشت: از زمان حضور آریا در سازمان بهزیستی به واسطه نوع پاسخگویی و پیگیری خواسته های مردمی در این سازمان ، مراجعان ما که خواسته ای در حیطه سازمان بهزیستی داشتند به طرز چشمگیری کمتر شده است.

وی گفت: این مسأله را نتیجه رضایتمندی بهتر ارباب رجوع میدانیم که در این بازدید سرزده هم به خوبی شاهد آن هستیم.

حجت الاسلام دهقان با ابراز رضایتمندی خاص نماینده ولی فقیه از عملکرد بهزیستی ، با لوح تقدیری از سوی آیت الله سید نصیر حسینی از کارکنان و مدیرکل بهزیستی تقدیر کرد.

در بخشی از پیام نماینده رهبر انقلاب در استان آمده است:

رفع مشکلات انسان های مسلمان و مؤمن و رسیدگی به امورات طبقه محروم در پیشگاه مقدس پروردگار عالم عزوجل ارزشمند و پر اجر و صواب است و از توفیقات الهی است که شامل حال بندگان او شده است. بدین‌وسیله از تلاش و کوشش بی دریغ و ارزشمند جنابعالی جهت رسیدگی به امورات و مشکلات مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال برای شما عمر با عزت و با آرامش در کنار خانواده محترم خواستارم.

سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج

کد خبر 69054

خدمات الکترونیک پرکاربرد