کارگاه دو روزه  "تربیت مدرس(TOT) آموزش پیش از ازدواج" دفتر مشاوره معاونت توسعه پیشگیری

کارگاه دو روزه  "تربیت مدرس(TOT) آموزش پیش از ازدواج " دفتر مشاوره معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در اداره کل بهزیستی استان درحال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: سازمان بهزیستی کشور در راستای سیاست های آموزشی-پیشگیری خود، سال هاست ضمن تهیه بسته های آموزشی استاندارد و اجرای آن برای گروه های مخاطب، اقدام به برگزاری دوره ‏های تربیت مربی (TOT: Training of Trainers) کرده است. این دوره های با هدف تربیت مدرسان و مربیانی آموزشی است که بتوانند در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مشکلات روانشناختی به عموم مردم، براساس بسته های آموزشی تدوین شده، آموزش های در زمینه سلامت روان ارائه دهند.

در همین راستا کارگاه دو روزه  "تربیت مدرس(TOT) آموزش پیش از ازدواج " دفتر مشاوره معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در اداره کل بهزیستی استان درحال برگزاری است.

این گارگاه آموزشی با تدریس سید اسحاق موسوی با اهدافی نظیر  تربیت مربی جهت آموزش پیش از ازدواج به گروه هدف که شامل کلیه افراد مجرد در دامنه سنی 15 تا 30 سال میباشد به منظور ارتقای کیفیت و سلامت ازدواج و پیشگیری از آسیب های مرتبط با ازدواج برگزار می گردد.

گروه هدف حاضر در کارگاه :جمعی از  مشاوران و روانشناسان استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

کد خبر 69048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد