تقدیر مدیرکل بهزیستی گیلان از پرستاران شاغل در بهزیستی استان

صبح روز دهم آذر ماه طی برگزاری نشستی صمیمانه، بمناسبت ‌ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان از پرستاران شاغل در بهزیستی استان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان در مراسم تقدیر از پرستاران شاغل در بهزیستی گیلان ضمن تبریک ‌ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: پرستاری حرفه ای است که همواره با عشق و فداکاری امیخته است و پرستاران بارها با فداکاری خود نشان دادند که کارشان را با عشق دنبال می کنند.

وی در ادامه  به جایگاه والای پرستاری اشاره کرد و گفت: پرستاران در همه امور روحیه فداکاری و پرستاری دارند و ثابت میکنند که بسیاری از کارها را با خلوص نیت انجام میدهند که ثمره این کار رضایت قلبی خود، اطرافیان و خشنودی خداوند است.

مدیرکل بهزیستی گیلان کمک به همنوع را برخاسته از عمق قلب انسان برشمرد و خاطرنشان کرد: نامگذاری روز میلاد حضرت زینب (س) به نام روز پرستار نشان دهنده آن است که پرستاران همواره با الگوپذیری از این پرستار بی نظیر عالم در پی کمک و التیام بخشی به دردهای بیماران هستند که این مهم در سازمان بهزیستی اگرچه درقسمت درمانی انجام نمی شود اما در امورات دیگر کاملا مشهود است.

گفتنی است در پایان این مراسم توسط مدیرکل بهزیستی گیلان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از پرستاران شاغل در بهزیستی گیلان تقدیر شد.

کد خبر 69046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد