شهرتهران| برگزاری نشست به مناسبت فرا رسیدن هفته افراد دارای معلولیت

سرپرست بهزیستی شهر تهران و رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود برزگر سرپرست بهزیستی شهر تهران و شهناز کریمی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران به مناسبت فرا رسیدن هفته افراد دارای معلولیت و هماهنگی برخی از برنامه های این هفته با هم دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار که در دفتر مدیریت بهزیستی شهر تهران و با حضور نیکرو معاون توانبخشی تهران انجام گرفت، محمود برزگر با اشاره به فرا رسیدن روز ۱۲ آذر و آغاز هفته معلولین اظهار داشت: با توجه به ماموریت های مشترک سازمان بهزیستی و آموزش و پرورش استثنایی این جلسه به منظور همفکری، همکاری و تعامل بیشتر در هفته معلولین و لزوم هماهنگی و هم افزایی فکری تشکیل شد.

وی همچنین افزود: خدمات سازمان بهزیستی از پیشگیری برای معلولیتها آغاز و سپس با توجه به وجود درصدی از افراد دارای معلولیت در جامعه، بخش توانبخشی سازمان بهزیستی در ارائه خدمات حضور پر رنگی دارد. برزگر عنوان داشت: دانش آموزان استثنایی نیز بخشی از جامعه هدف بهزیستی بوده و نیروی های متخصص بهزیستی از مددکاران گرفته تا مشاوران و سایر بخشها، همه خدمتگزاران صدیق و دلسوزی برای جامعه هدف هستند و ابراز امیدواری کرد تا با تعامل بیشتر این دو سازمان، دانش آموزان استثنایی بتوانند برای زندگی بهتر و شکوفایی استعدادهای خود، موقعیت اجتماعی و اقتصادی مناسب با شرایط خود را به دست آورند.

کد خبر 69029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد