پیام مدیر کل بهزیستی استان قم بمناسبت روز جهانی معلولین

مدیر کل بهزیستی استان قم با صدور پیامی روز جهانی معلولین را تبریک گفت.

مدیر کل بهزیستی استان قم با صدور پیامی روز جهانی معلولین را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

    «وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ‌ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرِینَ‌« و قطعاً شما را به چیزی از (قبیل) ترس و گرسنگی و کاهش در اموال و جانها و محصولات می‌آزماییم، مژده ده شکیبان را.‌» (آیه 155بقره) آری معلولیت که گاها منجر به محدودیت است از جمله آزمایشات و امتحان های الهی است که انسانها به واسطه آن میزان صبر و شکیبایی خود را به منصه ظهور می رسانند و روز جهانی معلولین روز تکریم افراد دارای معلولیت ، شناخت نیازها ، بررسی عملکردها و تجدید نظر در نگاه عمومی جامعه به معلولین است .

هر سال با نزدیک شدن به روز جهانی معلولین، توجه ویژه ای به حمایت از این قشر می شود و فرصتی فراهم می آید که مسایل و مشکلات آنها از زوایای مختلف، مورد بحث و بررسی قرار گیرد. شعار امسال روزجهانی 12 آذر    « راه حل های تحول آفرین برای توسعه فراگیر : نقش نوآوری در ایجاد جهانی قابل دسترس و برابر » تعیین شده است ،  تا مردم و مسولین علاوه بر شناخت حقوق معلولین به عنوان بخشی از مسولیت اجتماعی خود در راستای ایجاد این جهان بهتر و دردسترس تر برای همه خصوصا افراد دارای معلولیت گام بردارند .

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی معلولین عزیز و خانواده های صبور آنها و همچنین خادمین این قشر شریف در مراکز بهزیستی برای همگان توفیق و سلامت و سعادت آرزومندم.

دکتر مهدی پهلوانی

مدیر کل بهزیستی استان قم

کد خبر 69022

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد