افتتاح نمایشگاه توانمندی افراد دارای معلولیت بمناسبت ۱۲ آذر

 نمایشگاه توانمندی افراد دارای معلولیت در فرهنگسرای کومش سمنان همزمان با روز جهانی و هفته ملی افراد دارای معلولیت افتتاح می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان معصومه میراج معاون توانبخشی بهزیستی استان سمنان گفت: آیین افتتاحیه نمایشگاه توانمندی افراد دارای معلولیت همزمان با روز جهانی معلولین ۱۲ آذر ماه با شعار راه حل های تحول آفرین برای توسعه فراگیر ؛ نقش نوآوری در ایجاد جهانی قابل دسترس و برابر برگزار می گردد .

وی افزود : این نمایشگاه از ۱۲ الی ۱۴ آذرماه در دو مقطع صبح و عصر از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰ در فرهنگسرای کومش ، نگارخانه فرهنگ و هنر استان سمنان برپا است .

 معاون توانبخشی  با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف شناسایی توانمندی جامعه هدف به اقشار مختلف جامعه برپا شده است ادامه داد : این نمایشگاه شامل  توانمندی‌های هنری ، صنایع دستی ، تجسمی در مراکز توانبخشی روزانه و شبانه استان و هنرهای دستی افراد دارای معلولیت روستایی است و علاقمندان می‌توانند با بازدید از نمایشگاه آثار هنری را به نفع هنرمندان افراد دارای معلولیت خریداری نمایند .

دکتر میراج گفت : برای اولین بار در این نمایشگاه با همکاری روابط عمومی غرفه اصحاب رسانه پیش بینی شده است تا خبرگزاری ها و خبرنگاران محترم بتوانند با حضور در این غرفه ضمن تهیه گزارش از نمایشگاه با مسئولین امر نیز مصاحبه ای داشته باشند .

وی درپایان یادآور شد : نمایشگاه آثار هنری افراد دارای معلولیت در محل فرهنگسرای کومش به مدت سه روز برپامی باشد و آثار هنری بصورت حضوری به فروش می رسد و خرید این آثار سبب گسترش فعالیت‌ها ، عزت نفس و حضور بیش از پیش جامعه هدف در جامعه خواهد شد .

کد خبر 69003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد