پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار

علی محمد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت فرا رسیدن ولادت بزرگ بانوی فداکار اسلام حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن پیام به این شرح است :

به نامش و به یاریش
هر کس یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند، خداوند، او را همراه با ابراهیم خلیل برمی انگیزد و به سان برقی پر درخشش، از صراط می‌گذرد.
رسول اکرم(ص)


روز پرستار فرصتی مناسب برای ادای احترام به فداکارانی است که خستگی ناپذیر و متعهدانه کمال خود را در التیام آلام و رنج های بیماران جستجو می کنند؛ نیکوترین روشی که از آنها فرشتگان نجاتی ساخته که خداوند متعال برای نشان دادن اهمیت خدمتشان اجر نجات جان یک انسان را برابر با نجات جان همه انسان ها مقرر فرموده است.
شما پرستاران عزیز شاغل در شیرخوارگاه ها و سایر مراکز نگهداری و مراقبتی سازمان بهزیستی سزوار قدردانی هر روزه هستید؛ شما قهرمانان خط مقدم سلامت و بهداشت، مفتخر به ارائه خدمت به بی صداترین و مظلوم ترین قشر جامعه هستید و مقام و اجر خدمت شما آنجایی برجسته تر می شود که محبت و کرامت جامعه هدف سازمان، مسیر بخشودگی گناهان و ترفیع درجات قرب الهی را نزدیکتر می کند.
امروز خجسته میلاد بانوی قهرمان کربلا و پرچم دار نهضت عاشورا، حضرت زینب کبری(س) را به یکایک پرستاران محترم تبریک گفته و ایامی سرشار از توفیقات روز افزون الهی برای تمامی زحمت کشان این عرصه از درگاه خداوند منان مسئلت دارم. 

                            علی محمد قادری 

        معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور 

کد خبر 68963

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =