اعزام دوچرخه سوار پیک دوستی بمناسبت روز جهانی معلولین

رحمت الله آزاد از ورزشکاران دوچرخه سوار آملی قرار است با عنوان پیک دوستی معلولین استان مازندران به استان های تهران- قم- چهار محال و بختیاری- خوزستان- کهگیلویه و بویراحمد- فارس- بوشهر - هرمزگان و سیستان و بلوچستان سفر نماید.

 رحمت الله آزاد از ورزشکاران دوچرخه سوار آملی قصد دارد با عنوان پیک دوستی معلولین استان مازندران در روز 12 آذر(روز جهانی معلولان) به استان های تهران- قم- چهار محال و بختیاری- خوزستان- کهگیلویه و بویراحمد- فارس- بوشهر - هرمزگان و سیستان و بلوچستان سفر کند.

هدف ازانجام این حرکت فرهنگی، تقویت احساس مسوولیت مدیران نسبت به معلولان، ارتباط و پیوستگی بین تشکل های معلولان و انتقال تجربیات مفید و نقاط قوت استان ها برای برطرف شدن مشکلات جامعه معلولان است.

روحمت الله آزاد تا کنون به 54 کشور جهان از قاره های آفریقا، اروپا و آسیا با پیام ' صلح و دوستی معلولان ' سفر کرده و امیدوار است که مردم بیشتر با معلولان و توانایی آنان آشنا شوند .

 رحمت الله آزاد در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی در 23 آذر ماه سال 1391اعلام کرد: برای تداوم موفقیت ها و فراهم کردن زمینه حضور همه معلولان در اجتماع، باید مسوولان به شعار ایجاد فرصت های برابر، زمینه سازی مناسب و تغییر نگرش جامعه به معلولان، حفظ حقوق شهروندی، مناسب سازی معابر شهری و مسکونی پایبند باشند.

روابط عمومی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر 68930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد