کیفی سازی ملاقات‌های مردمی و میزهای خدمت رویکرد اساسی بهزیستی بشمار میرود

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور با تأکید بر ضرورت برپایی ملاقات‌های مردمی و میزهای خدمت برای افزایش رضایتمندی عمومی گفت:به منظور توجه به اصل توانمندسازی،کیفی سازی ملاقات‌های مردمی و میزهای خدمت در دستور کار بهزیستی قرار دارد.

محمدمهدی امیری روز سه شنبه در جمع کارشناسان و رابطین پذیرش بهزیستی آذربایجان غربی با تاکید بر اجرای شیوه نامه ابلاغی برگزاری ملاقاتهای مردمی و میزهای خدمت گفت: کاهش ۵۰ درصدی ملاقاتهای مردمی در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در راستای کیفی سازی بوده است.

وی افزود: باید تمام تلاش خود را بر رضایتمندی ارباب رجوع و تکریم مددجویان متمرکز کنیم و وظیفه ما پاسخگویی به آنان است و در این راه نباید از هیچگونه تلاشی فروگذار باشیم.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور گفت: برای تحقق هدف کیفی سازی علاوه بر بهره مندی از ظرفیت های درون سازمانی باید از ظرفیت های درون دستگاهی نیز بهره برد.

امیری تصریح کرد: ملاقات های مردمی، میزهای خدمت، مدیریت شبانه و جانمایی باید با رویکرد توانمندسازی اجرایی شود.

وی تسریع در پاسخگویی به مراجعان را از اولویت های سازمان بهزیستی دانست و یاد آور شد: تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مراجعین سرلوحه فعالیت ها و برنامه های بهزیستی در سال جاری است و در حال حاضر مراجعه محوری و تخصص محوری در نحوه ارائه خدمات از دیگر اولویت های سازمان است.

 رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه هدف سازمان بهزیستی کشور در ادامه به شرح وظایف و اهداف اداره پذیرش پرداخت و گفتند : بررسی، تحلیل و طبقه بندی نوع نیاز مراجعین بر اساس مستندات، انجام هماهنگی های لازم و کسب اطلاعات از واحد های ذیربط ، راهنمایی، هدایت، یا در صورت لزوم ارجاع مراجعین به بخش های درون و برون سازمانی ، پیگیری مطالبات مراجعین ، تهیه گزارش مددکاری و پاسخگویی به مراجعین و مبادی ذیربط، انتقال بین استانی پرونده های مددجویی با هماهنگی معاونت ها، انجام اقدامات لازم جهت پذیرش گروههای هدف در مراکز و موسسات تحت نظارت ، مستند سازی خدمات ارائه شده به مراجعین و تهیه گزارش های مورد نیاز مراجعه ، ثبت پذیرش و ترخیص گروههای هدف در بانک اطلاعات ، پاسخگویی به جامعه هدف سازمان در ساعات غیر اداری بر اساس دستورالعمل مدیریت شبانه از اهم فعالیت های اداره پذیرش در استان ها است.
 
وی در ادامه ضمن تشریح برخی از وظایف و فعالیت های تخصصی اداره پذیرش ابراز داشت: در بهزیستی گروه‌های هدف ما افرادی هستند که با ویژگی و شرایط خاص در چهار حوزه تخصصی نیازمند خدمت‌رسانی هستند و  بسیاری از مددجویان ما هنوز واقف بر چگونگی پیگیری درخواست ها و مشکلات خود نیستند و این امر می طلبد ما بیش از پیش در این راه تلاش و اقدام نماییم.

شرکت در ملاقات مردمی در محل ستاد مرکزی بهزیستی استان، برگزاری نشست با کارشناسان و رابطین واحد پذیرش و بازدید از ساختمان جدید اداره پذیرش استان و حضور در جلسه مدیریت شبانه از برنامه های روز نخست سفر رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور به آذربایجان غربی بشمار می رفت‌.

کیفی سازی ملاقات‌های مردمی و میزهای خدمت رویکرد اساسی بهزیستی بشمار میرود

کیفی سازی ملاقات‌های مردمی و میزهای خدمت رویکرد اساسی بهزیستی بشمار میرود

کیفی سازی ملاقات‌های مردمی و میزهای خدمت رویکرد اساسی بهزیستی بشمار میرود

کیفی سازی ملاقات‌های مردمی و میزهای خدمت رویکرد اساسی بهزیستی بشمار میرود

کیفی سازی ملاقات‌های مردمی و میزهای خدمت رویکرد اساسی بهزیستی بشمار میرود

کد خبر 68923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد