برگزاری نخستین جلسه کارگروه رصد آسیب های اجتماعی در استان البرز

در راستای تحقق اهداف تفاهمنامه چندجانبه رصد آسیب های اجتماعی شورای اجتماعی کشور، اولین جلسه کارگروه رصد آسیب های اجتماعی در استان البرز با حضور دستگاه های همکار در زمینه پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ در این جلسه که به درخواست اداره کل بهزیستی استان البرز و با حمایت اداره کل اجتماعی استانداری تشکیل شد، اداره کل بهزیستی به ارائه نتایج اجرای طرح رصد آسیب های اجتماعی در سنوات گذشته پرداخته و داده های به دست آمده از این پژوهش میدانی را ارائه کردند.

دکتر کاظمینی، مدیر کل محترم اداره کل اجتماعی استانداری البرز ضمن تأکید بر اهمیت ادامه این پژوهش ها جهت دسترسی به داده های ضروری، بر اجرای برنامه های مشترک و هم افزایی دستگاهها و استفاده از ظرفیت های موجود در استان در راستای کاهش آسیب های موجود تاکید نمود.
همچنین «معصومه توکلی ثانی» سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان البرز، ضمن تأکید بر اهمیت تجمیع داده های مرتبط با جمعیت پنهان و تطبیق آن با داده های ثبت شده بر آمادگی اداره کل بهزیستی جهت ارائه پروژه ای مشترک جهت کاهش آسیب های اجتماعی تاکید داشت.
لازم به ذکر است اداره کل بهزیستی در راستای اهداف کارگروه رصد آسیب های اجتماعی در سال جاری  با حضور مسئولین اجرایی و دانشگاهی در راستای بررسی علل و عوامل افزایش آسیب های اجتماعی، در موج چهارم اقدام به گردآوری اطلاعات از مطلعین اجتماعی خواهد نمود.

کد خبر 68918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد