پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان با صدور پیامی ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ متن پیام وی به شرح ذیل است:

نامگذاری سالروز میلاد با سعادت اسطوره ی صبر و استقامت "حضرت زینب (س)" به نام‹‹ روز پرستار›› نشانگر مقام والای این حرفه مقدس و ارزشمند است و فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به خدمات، ایثار و مجاهدت های این قشر خدوم و زحمتکش می باشد.

پرستاری هنری بی نظیر و تخصصی بی همتا و همواره آمیخته با صداقت، پاکی و اخلاص است، پرستاری حرفه ای انساندوستانه است که از یک سو دانش، معرفت، تجربه و مهارت و از سوی دیگر، رحمت، عطوفت ومهربانی را به همراه دارد و اینگونه است که پرستاران دلسوز با دارا بودن چنین صفات ارزشمندی دردهای بیماران را التیام می بخشند و چه ارزشی بالاتر از کمک به هم نوع که پرستاران با عشق آن را معنا می کنند.

پرستاران همواره با الگوپذیری از پرستار بی نظیرعالم "حضرت زینب کبری(س)" در اندیشه کمک به هم نوع و خدمت رسانی به بیماران می باشند و با تعهد و خلوص نیت و خدمتگزاری صادقانه بارها ثابت کرده اند که توفیق الهی نصیبشان گردیده تا با خدمت به همنوعان شامل نگاه خاص خداوند باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، میلاد با شکوه الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب(س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران دلسوز و فداکار کشور عزیزمان، به ویژه پرستاران سازمان بهزیستی تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.


سیدمهدی خدمت بین دانا
مدیرکل بهزیستی استان گیلان

کد خبر 68916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد