پوستر پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت کویر رونمایی شد

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان یزد از رونمایی پوستر پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت کویر خبر داد و گفت: با توجه به نقش مؤثر هنر نمایش در ایجاد ارتباطی هماهنگ، تاثیرگذار، متقابل و پویا، در راستای توانمندسازی افراد دارای معلولیت این جشنواره از تاریخ 13 لغایت 16 آذرماه به میزبانی بهزیستی استان برگزار می شود.

زهرا شاه شوازی با اشاره به محورهای جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین کویر گفت: معلولان و برابرسازی فرصت‌ها در تمامی عرصه‌های اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و هنری، ارتقای سطح آگاهی عمومی و تغییر نگرش منفی نسبت به افراد دارای معلولیت از محورهای این جشنواره است.
وی تلفیق اجتماعی فرد معلول و کمک به مشارکت وی در جامعه، پیشگیری از تشدید معلولیت و توانمندسازی افراد دارای معلولیت، تقویت حس مسئولیت پذیری و پرورش نگرش مطلوب اجتماعی و احترام به حقوق معلولین و منزلت آنان و تشویق به آفرینش هنری را از دیگر محورهای جشنواره تئاتر معلولین کویر ذکر کرد.
به گفته مدیر روابط عمومی بهزیستی استان یزد این جشنواره در پنج بخش صحنه ای، خیابانی و محیطی، شورایی، کودک و نوجوان، نمایشنامه نویسی، کارگاه آموزشی و نشست‌های تخصصی با حضور استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان برگزار می گردد.
گفتنی است؛ آئین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت کویر با حضور رضا ابهّت؛ مدیرکل بهزیستی استان یزد، احسان عابدی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و جمعی از خبرنگاران، در حاشیه نشست خبری جشنواره برگزار شد. 

کد خبر 68906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد