جلب مشارکت‌های مردمی مستلزم بهره‌مندی از ظرفیت تمام نیروهای جهادی

نشست هم‌اندیشی روسا و کارشناسان بهزیستی شهرستان‌های صحنه، سنقرکلیایی، کنگاور و هرسین در بهزیستی شهرستان صحنه با حضور معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه: صفدر مظفری راد با سفر به شهرستان‌های صحنه و هرسین از پروژه‌های مسکن در حال ساخت این شهرستان‌ها بازدید کرد.

معاون مشارکت‌های مردمی گفت: هم اکنون 160 واحد مسکن مددجویان بهزیستی در شهرستان هرسین با پیشرفت فیزیکی 85 درصد در دست احداث است و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

مظفری افزود: ساخت ده واحد مسکونی مددجویان در شهر بیستون نیز به اتمام رسیده است و پس از دریافت مجوز انشعابات و نصب آن‌ها آماده واگذاری خواهد بود.

وی در حاشیه این سفر در نشستی مشترک با روسا و کارشناسان شهرستان های صحنه، سنقرکلیایی، کنگاور و هرسین با یادآوری دستورالعمل ها و بخشنامه‌های مرتبط با حوزه کاری بر ارتباط و تعامل بیشتر با نیروهای جهادی شهرستان تاکید و خواستار ثبت دقیق اطلاعات خیرین در سامانه ارمغان شد.

مظفری در پایان یادآور شد: بدون مشارکت و حمایت آحاد مردم ، دولت به تنهایی نمی تواند از عهده تمام مشکلات برآید و همواره نیازمند حمایت خیرین نیک‌اندیش می‌باشیم.

کد خبر 68889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد