مدیر کل بهزیستی استان تهران پیام تبریکی صادر کرد

سمانه زمانی مدیر کل بهزیستی استان تهران به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت زینب کبری (س) و روز پرستار پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران متن پیام مدیر کل بهزیستی استان تهران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری سالروز ولادت بزرگ پرستار سرزمین کربلا و قیام عاشورا، مظهر صبر و شکیبائی، اسوه مهر و نجابت، عقیله بنی هاشم، زینت انسانیت حضرت زینب کبری سلام الله علیها به عنوان روز پرستار نماد ارزش والای این شغل شریف و احترام جامعه به پرستاران است.

حضور شرافتمندانه و ایثارگرانه تمامی همکاران پرستار شاغل بهزیستی در سخت ترین دوران ها ی خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی مدال زرینی بر سینه جامعه پرستاری درتاریخ این مرز و بوم خواهد بود و باید گفت حرفه گرانمایه و پرزحمت پرستاری در بهزیستی ، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و نوع دوستی است؛ هنر پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل، بلکه موهبتی ارزشمند از سوی پروردگار است که در روح مردان و زنان شایسته به ودیعه گذاشته شده است.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) و روز پرستار به همه پرستاران پر تلاش و دلسوز بویژه پرستاران مجاهد شاغل و بازنشسته بهزیستی استان تهران، برای این قشر شریف، ارتقاء مقام و منزلت، سلامت و توفیق خدمت بیش از پیش از درگاه خداوند منان مسالت دارم.

  سمانه زمانی

مدیر کل بهزیستی استان تهران

کد خبر 68850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد