آئین رونمایی از پوستر تئاتر منطقه ای افراد دارای معلولیت آفتاب برگزار شد

صبح امروز آئین رونمایی از پوستر «تئاتر منطقه ای افراد دارای معلولیت آفتاب» با حضور وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی البرز، اصحاب رسانه استان البرز ،دکترسیف الله اسدالهی معاون امور اقتصادی استاندار البرز ، دکتر محمد جواد کاظمینی معاون اجتماعی استانداری ،اردشیر آل عوض مشاوراستاندار البرز، دکتر مجید درگهی مدیرکل محیط زیست استان البرز ،حسین مهاجری رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر کرج و جمع کثیری از مسئولین استانی در شیرخوارگاه امام علی (ع) کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان البرز از برگزاری تئاتر هنرمندان دارای معلولیت پنج استان کشور به میزبانی استان البرز و در شهر کرج خبر داد و گفت: ارتقاء کیفیت هنری و حرفه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت اهداف برگزاری این جشنواره اجتماعی – فرهنگی است.

 محمدی فلاح اظهار داشت: استان البرز از ۹ لغایت ۱۲ آذرماه به مناسبت روز جهانی معلولین میزبان تئاتر هنرمندان دارای معلولیت از استانهای تهران، اصفهان، مرکزی، قم و چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه این تئاترها در ۳ سالن ، یک پلاتو و یک نمایش خیابانی در شهر کرج بروی صحنه می رود، ادامه داد: معرفی توانمندی های هنرمندان معلول تئاتری، برقراری ارتباط با فضای حرفه‌ای تئاتر، ارتقاء کیفیت هنری و حرفه‌ای افراد دارای معلولیت از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با تأکید بر ضرورت همدلی و همراهی دستگاه های فرهنگی در میزبانی شایسته در این رویداد فرهنگی - اجتماعی، تصریح کرد: آیین اختتامیه جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت به میزبانی استان البرز با حضور مدیران استانی مورخ ۱۲ آذرماه در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار خواهد شد.

وی در پایان ضمن درخواست از اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی این جشنواره به آحاد جامعه، خاطرنشان کرد: امیدواریم شرایطی فراهم شود تا در روزهای برگزاری این جشنواره شاهد حضور همه همشهریان و هم استانی ها باشیم زیرا حضور مردم و تماشای هنرنمایی های این عزیزان می تواند برای آن ها قوت قلب و انرژی بخش باشد و انگیزه های بعدی را در آنان تقویت کند.


در پایان این آیین از پوستر جشنواره آفتاب که در آن از نماد عقاب طلایی از میراث های جانوری استان البرز، استفاده شده بود رونمایی شد.

کد خبر 68830

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد