شهرری| ارائه خدمات و پاسخگویی سریع در اداره پذیرش و هماهنگی

سرپرست بهزیستی شهرستان ری از تشکیل پرونده و پذیرش بیش از سیصد نفر در مراکز شبانه روزی توانبخشی و اجتماعی و ترخیص ۲۹ نفر در شش ماهه اول سال در اداره پذیرش و هماهنگی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سرپرست بهزیستی شهرستان ری ضمن اعلام این خبر گفت: سیاست های جدید سازمان به منظور تسهیل در خدمات رسانی و پاسخگویی به جامعه هدف و ارباب رجوع می باشد. خادم گفت: بخشی از وظایف اداره پذیرش و هماهنگی مستقر در ادارات بهزیستی سراسر کشور پیگیری مکاتبات مردمی، پذیرش و ترخیص معلولین در مراکز غیردولتی و تشکیل پرونده برای جامعه هدف بهزیستی می باشد.

خادم ضمن اشاره به ارائه خدمت به بیش از یک هزار و دویست نفر از مراجعین در حوزه میز خدمت بهزیستی شهرستان ری، تسریع در پاسخگویی به مراجعان را از اولویت های سازمان بهزیستی دانست و یادآور شد: تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مراجعین، سرلوحه فعالیت ها و برنامه های بهزیستی است و در حال حاضر مراجع محوری و تخصص محوری در نحوه ارائه خدمات از دیگر اولویتهای سازمان محسوب می گردد.

وی در ادامه، تحلیل و طبقه بندی نیازهای افراد، اخذ اطلاعات از واحدهای ذیربط، راهنمایی، هدایت، ارجاع مراجعین به بخش های درون و برون سازمانی، پیگیری مطالبات مراجعین، تهیه گزارش مددکاری، مستند سازی خدمات ارائه شده به مراجعین و تهیه گزارش های مورد نیاز مراجع، ثبت پذیرش و ترخیص گروههای هدف در بانک اطلاعات، پاسخگویی به جامعه هدف بهزیستی از اهم فعالیت های اداره پذیرش و هماهنگی می باشد.

کد خبر 68802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد