دوره آموزشی معارف نماز و مهدویت

دروه آموزشی معارف نماز و مهدویت ویژه کارشناسان مشاوره و عموم کارکنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران: دوره یکروزه آموزشی معارف نماز و مهدویت ویژه کارشناسان و عموم کارکنان ستاد بهزیستی استان تهران در سالن همایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ستاد استان برگزار شد.

این دوره آموزشی که به همت شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان تهران برگزار شد، تعمیق بخشی به مباحث مهدویت، ترویج فرهنگ انتظار، آشنایی شرکت کنندگان با مباحث مهدویت و نماز، تبیین راه های گسترش فرهنگ نماز در خانواده ها و مراکز مراقبتی بهزیستی از جمله اهداف برگزاری این دوره بود.

 لادن ناطقی مسئول شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان تهران ابراز داشت: با توجه به ضرورت اجرای اینگونه دوره های آموزشی و توسعه کارهای معارفی، ترتیبی اتخاذ شد تا دوره های آموزشی برای تقویت بیش از پیش فرهنگ مهدویت و نماز و شاخص‌های سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، ویژه کارکنان در دستور کارشورای فرهنگی قرار گیرد.

وی افزود: ترویج فرهنگ مهدوی، جامعه را به سمت و سوی انتظار سوق می‌دهد تاکنون چندین دوره هم سبک این دوره برگزار کردیم، رصد و پایش های صورت گرفته حاکی از اثر بخشی و استقبال خوب همکاران از این دوره ها بوده است. لذا؛ لازم است فعالیت‌های گسترده‌ای شکل بگیرد تا به آثار و برکات زیادی در دوران غیبت دست یابیم.

مدرس و خطیب این دوره حجت السلام والمسلمین حاج آقا سعید قانعی  بود.

کد خبر 68799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد