فراخوان مرکز ماده  ۱۶ در شهرستان شیروان

برون سپاری مدیریت مرکز مجاز نگهداری، درمان وکاهش آسیب معتادان متجاهر موضوع ماده ۱۶ در شهرستان شیروان

آگهی  فراخوان مرکز ماده  ۱۶ در شهرستان شیروان

شرایط برون سپاری مدیریت مرکز مجاز نگهداری، درمان وکاهش آسیب معتادان متجاهر موضوع ماده ۱۶  در شهرستان شیروان

۱- مدت زمان انعقاد قرارداد/ تفاهم نامه با مجری از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱ الی ۱۴۰۲/۱۰/۱ می­باشد.

۲- کلیه اشخاص حقیقی و مؤسسات حقوقی که در اساسنامه آنها به اهداف درمان و کاهش آسیب اعتیاد اشاره شده است، می­توانند در فراخون شرکت نمایند.(اشخاص حقیقی و حقوقی که از محل کمیسیون ماده ۲۶ بهزیستی استان مجوز فعالیت در زمینه فوق را دارا باشند ،در اولویت انتخاب قرار دارند.)

۳- پیمانکار ملزم به رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب سال ۱۳۳۷ و بخشنامه تعارض منافع می­باشد. ضمناً در هر مرحله، خلاف این موضوع اثبات گردد، علاوه بر ضبط تضامین و وثائق، پیمانکار موظف به جبران خسارات وارده به تشخیص ناظر حسن اجرای قرارداد/ تفاهم نامه، خواهد بود.

۴- اولویت در انتخاب مؤسسه برنده در مرحله اول داشتن صلاحیت علمی و عملی برای مدیریت مرکز، حسن شهرت و حسن سابقه می­باشد. برنده بایستی توان مالی پرداخت حداقل ۶ ماه حقوق نیروهای بکارگیری شده ، سه ماه بیمه و هزینه­های جاری مرکز را داشته باشد (با عنایت به اینکه ممکن است اعتبارات با تأخیر ابلاغ گردد).

۵- توان ارائه مدارک و شواهد متقاعد کننده دال بر برخورداری از تجربه علمی و اجرایی در زمینه هدف.

۶- در اختیار داشتن تیم اجرایی با تجربه در زمینه موضوع برنامه.

۷- داشتن کد اقتصادی، شناسه ملی، سابقه مالیات و سابقه تأمین اجتماعی.(برای موسسه)

۸- تمام هزینه­های مدیریت مرکز اعم از هزینه­های جاری) هزینه بکارگیری پرسنل مجرب شامل پزشک عمومی دارای مجوز MMT بعنوان مسوول فنی ، روانپزشک ، پرستار در سه شیفت بصورت شبانه روزی، روانشناس و دو نفر مددکار و حداقل دو نفر نیروی خدمات ، مدیر داخلی و انباردار، هزینه­های جاری آب و برق و گاز، هزینه خوراک و لباس متحدالشکل بیماران در مرکز ، هزینه دارو و درمان بیماران مرکز ، تعمیرات جزئی تا سقف پنج میلیون تومان و سایر موارد مندرج در دستورالعمل مربوطه)، بر عهده پیمانکار می­باشد.

۹- حداکثر ظرفیت مرکز (جهت حفظ فاصله­گذاری اجتماعی در دوران شیوع بیماری کووید ۱۹) ۱۰۰  نفر بوده ( با توجه به مکان مورد نظر ظرفیت پذیرش با هماهنگی بهزیستی متغییر خواهد بود ) و هزینه نگهداری براساس نفر روز، مطابق آخرین تعرفه ابلاغی سازمان بهزیستی کشور،  ۴۰۶۲۵۰  ریال  (چهل هزار و ششصد و بیست و پنج تومان ) می­باشد.

۱۰- پرداخت بیمه، مالیات و تمامی کسورات قانونی مربوط به قرارداد یا تفاهم نامه بر عهده پیمانکار می­باشد.(در صورت شمول)

۱۱- پرداخت حقوق و مزایای نیروی انسانی شاغل در مرکز بعهده پیمانکار بوده و بهزیستی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

۱۲- برنده موظف است حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از ابلاغ بهزیستی به وی، با سپردن تضمین اجرای تعهدات قیمت پیشنهادی خود، به انعقاد قرارداد/ تفاهم نامه مبادرت نماید، در غیر این صورت تضمین شرکت او در فراخوان بدون هیچ تشریفات قضائی به نفع اداره کل بهزیستی ضبط می­شود. برنده در این خصوص حق هیچ­گونه اعتراضی ندارد و پیشنهاد دهنده دوم به عنوان برنده اعلام خواهد شد.

در همین راستا بررسی تخصصی و تایید صلاحیت حرفه ای اشخاص در صورت لزوم از طریق کمیته ماده ۱۶  استان انجام خواهد شد.

۱۳- ملاک انتخاب پیمانکار برای اجرای موضوع تفاهم­نامه/ قرارداد و برنده استعلام با در نظر گرفتن حسن سابقه، توان مالی و تأیید کمیته هماهنگی مرکز ماده ۱۶ استان و در صورت لزوم مصاحبه با اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی و  بررسی توان علمی و عملی و سوابق افراد معرفی شده و تیم تخصصی پیمانکار برای مدیریت مرکز مشخص خواهد شد.

۱۴-پیمانکار ملزم به تجهیز سالن غذاخوری (سلف سرویس ) مرکز به تعداد ۱۰۰ نفر (میز و صندلی ) و نیز یک دستگاه خودروی سواری مناسب جهت اعزام مددجویان به دادسرا ،کلانتری ، بیمارستان و ... حسب دستور مقام محترم قضایی می باشد.

۱۵- ساختمان مرکز بصورت امانی در اختیار پیمانکار قرار می گیرد و ید پیمانکار ید امانی است ولیکن پرداخت قبوض آب و برق و گاز و ... در طول مدت قرارداد بر عهده پیمانکار می باشد.

۱۶- کلیه خسارات وارده به اموال منقول و غیرمنقول مرکز بعهده پیمانکار بوده و پیمانکار ملزم به جبران خسارات وارده می باشد.

۱۷- پیمانکار ملزم است تمام پرسنل و مددجویان مرکز را  در طی مدت قرارداد بیمه مسوولیت و بیمه بی نام نماید.

۱۸- پیمانکار موظف است ظرف مهلت یک هفته پس از انعقاد قرارداد نسبت به ارائه مدارک و دریافت مجوز از کمیسیون ماده ۲۶ استانی بهزیستی جهت مسوول فنی و سایر افراد ، (مطابق ضوابط ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ) اقدام نماید.

۱۹-پزشک معرفی شده برای مسئول فنی الزاما بایستی دارای گواهی و مجوز mmt  بوده و با توجه به صدور پروانه مسئول فنی مرکز برای شیفت صبح ( ۸ صبح لغایت ۱۲ ظهر) بایستی اولا باستناد قانون منع مداخله ،کارمند دولت نبوده و دوما در نوبت شیفت صبح در هیچ یک از مراکز (کلینیک ها و کمپ ها و ...) پروانه مسئول فنی برای ایشان صادر نگردیده باشد.

متقاضیان ظرف مهلت یک هفته از تاریخ درج فراخوان در سایت سازمان ، می توانند درخواست خود را به دفتر اعتیاد حوزه معاونت پیشگیری (آقای غفاری) ارائه نمایند.در صورت هرگونه ابهام ، ادارات بهزیستی شهرستان و یا معاونت پیشگیری بهزیستی استان پاسخگو هستند.

آئین نامه اجرایی مراکز نگهداری

دستورالعمل موضوع آئین نامه اجرایی مراکز ماده  ۱۶ 

کد خبر 68771

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد