بازدید از مرکز مجری برنامه (CBR)  شهرستان شهریار

در راستای پایش های استانی برنامه CBR، مرکز مثبت زندگی ۱۴۴۲۰ مجری برنامه CBR شهرستان شهریا از سوی کارشناسان برنامه(CBR) بهزیستی استان تهران مورد بازدید میدانی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران: دراین بازدید چند ساعته پرونده های روستایی و شیوه تعامل با مددجویان جامعه هدف و اقدامات انجام شده توسط مرکز مجری مورد ارزیابی و رصد قرار گرفت وآموزش های لازم در خصوص نحوه تکمیل فرمها، نیاز سنجی و ارائه خدمات بر اساس ماتریس CBR انجام شد.

طیبه زارعی کارشناس برنامه CBR بهزیستی استان تهران، در خصوص این بازدید بیان داشت: چگونگی ارتباط تسهیلگر میانی با تسهیلگران محلی، شیوه های شناسایی مددجویان روستایی، ارزیابی آنها و نیازسنجی، ارجاعات و...، برگزاری جلسات شورای CBR روستایی توسط تسهیلگران با دهیاران و شورای اسلامی روستاها بصورت ماهیانه وهمچنین برگزاری جلسه شورای CBR شهرستان به صورت ۳ماه یکبار و ارسال صورتجلسات به استان و... از موارد مطروحه این بازدید بود و مستمرا مراکز موصوف به منظور ارائه خدمات بهینه و مطلوب به جامعه هدف مورد بازدید میدانی و پایش قرار می گیرند و بایستی عملکرد تمامی فعالیتها و اقدامات مراکز و تسهیلگران به صورت ماهانه، فصلی، ۶ ماهه و سالانه به شهرستان مربوطه و معاونت امور توانبخشی  بهزیستی استان تهران ارسال گردد.

زارعی افزود: یکی از اهداف این بازدید ها تاکید بر سرعت دادن و تقویت هر چه بهتر امرخدمت رسانی و توانمند سازی طرح، واکاوی موانع تسهیل و توانمند سازی، چالش های موجود و پیش روی برنامه و اتخاذ راهکارهای راهبردی است.

گفتنی است : در این بازدید معصومه افشارکارشناس بهزیستی شهریار و زهراصادقی کارشناس استانی، از مرکز مجری برنامه CBR شهرستان شهریار،  نیز حضور داشتند.

کد خبر 68738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد