پیشوا| بازدید رئیس دادگستری از اداره بهزیستی

رحمانی رئیس دادگستری شهرستان پیشوا به همراه حاجی مزدرانی مدیر کل دفتر دادگستری با حضور در اداره بهزیستی این شهرستان با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نجمه اسماعیلی رئیس بهزیستی شهرستان پیشوا ضمن ابراز خرسندی از حسن توجه مقامات قضایی شهرستان نسبت به جامعه هدف بهزیستی اظهار داشت: اداره بهزیستی قطعا با همراهی و تعاملات مشترک با دستگاه های اجرایی و حمایتی به ویژه مجموعه قضایی شهرستان می تواند خدمات بهتری به مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه ارائه دهد.

رئیس دادگستری نیز با اشاره به رویکرد مثبت اداره بهزیستی، ارتباط و همکاری تنگاتنگ این دو دستگاه را برای پیشبرد اهداف اداره بهزیستی و کاهش آسیبهای اجتماعی موجود از جمله طلاق، اعتیاد و تسهیل در فرآیند فرزند خواندگی را مهم دانست و اظهار امیدواری که مجموعه بهزیستی شهرستان بتواند همراه و همگام با مسئولان قوه قضائیه نقش مثبت و ارزنده خود را برای خدمت به مردم، ایفا کند.

در پایان، رئیس دادگستری شهرستان پیشوا از حوزه های تخصصی این اداره و واحد اورژانس اجتماعی شامل: اتاق ملاقات، اتاق مشاوره، اتاق مددکاری بازدید کرد و آمارهای مربوط به این بخش را نیز مورد بررسی قرار داد و از همکاران ساعی و پرتلاش بهزیستی تقدیر و تشکر داشت.

کد خبر 68716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد