جلسه تجلیل و توجیهی نیروهای خرید خدمت مشاوره تلفنی (خط ۱۴۸۰)

مشاوره تلفنی خدمتی است که در قالب ارتباط تخصصی روان‌شناختی فردی یا گروهی ارائه شده و در آن مشاور یا روان‌شناس با داشتن مهارت‌ها و صلاحیت‌های علمی و حرفه‌ای، مخاطب یا مخاطبان را با روش‌های منطبق بر نیازهایشان یاری‌نموده تا با شناخت بهتر خود به‌طور مؤثرتری عمل‌نمایند. این خدمت از طریق خط ۱۴۸۰ ارائه می‌شود.

در جریان ارایه خدمات مشاوره روانشناختی به عموم مردم استان از طریق مشاوره تلفنی (خط ۱۴۸۰)  جلسه ای به منظور تجلیل از مشاوران سابق خط ۱۴۸۰ برگزار شد و در ادامه مباحث توجیهی شروع به کار مشاوران جدید صدای مشاور ارایه شد.

در این جلسه موارد لازم در زمینه نحوه فعالیت و شرایط و ضوابط انجام خدمت در ارایه مشاوره تلفنی به تماس گیرندگان برای مشاوران ارایه شد.

این جلسه با سخنرانی مدیر کل در باب اهمیت موضوع مشاوره تلفنی و نیاز جامعه به کمک های مشاوران متخصص آغاز شد و در خصوص حائز اهمیت بودن یاری رسانی به جامعه هدف، در زمینه رصد عملکرد و ارزیابی کیفیت کار مشاوران از طریق تماس موردی از سوی ناظرین و مسئولین مرتبط اشاراتی داشت در این راستا مدیر کل در مورد رضایت تماس گیرندگان از مشاوران با ارائه مشاوره تخصصی تاکید نمود.

مدیرکل بهزیستی تصریح کرد: با توجه به این که از اهداف فعالیت خط ۱۴۸۰ ارائه مشاوره و برقراری رابطه با تماس گیرندگان بر پایه اعتماد می باشد، مشاوران بایستی در حفظ اطلاعات تماس گیرندگان و مشکلات آنها در ارائه مشاوره بر اصل رازداری به عنوان یکی از اصول مهم مشاوره اهتمام ورزند.

 همچنین اشاره نمود که کاهش رفع مشکلات، آشنا کردن تماس گیرنده با اصول و فرایند مشاوره از دیگر اهداف این خط می باشد بعد از آن ضمن قدردانی و تمجید از مشاروان قبلی از ارائه مشاوره در طول مدت فعالیت تجلیل به عمل آمد.

در ادامه معاون پیشگیری ضمن قدردانی از نیروهای قبلی و تبریک به معرفی شدگان مشاوران جدید، در خصوص نحوه پذیرش نیروهای جدید از طریق موسسه مجری (پیمانکار) و روند کار در این راستا اشاره کرد.

همچنین بر رعایت اخلاق حرفه ای و تخصصی در ارائه مشاوره و برخورد مناسب با مزاحمان و تماس گیرندگان دارای مشکلات خاص تاکید نمود.

 همچنین به رعایت اصول مشاوره، خفظ اسرار تماس گیرندگان و ارائه مشاوره با رویکردهای مناسب روانشناختی اشاره نمود و بررعایت نحوه ارجاع موارد مورد نیاز به مراکز مشاوره حضوری تاکید نمود

کد خبر 68697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد