رزن| حضور مسئول امور اجتماعی سپاه شهرستان در بهزیستی شهرستان

به مناسبت هفته بسیج، مدیر بسیج ورزشکاران شهرستان، مسئول امور اجتماعی سپاه ناحیه شهرستان و مسئول بسیج کارگری و کارمندی سپاه شهرستان در اداره بهزیستی حضور یافته و با رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رزن در این دیدار مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان، مسئول امور اجتماعی و مسئول بسیج کارمندی از رئیس و کارکنان بهزیستی به جهت ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی و وظایف سخت و سنگین آنها و همچنین همکاری و تعامل خوب و مناسب بهزیستی در خصوص اجرای برنامه های روشنگری، پدافند غیر عامل، دفاع از مقر و امور ورزشی تقدیر و تشکر نمودند و در جهت هماهنگی و اجرای سایر برنامه ها با بهزیستی اعلام آمادگی نمودند.

رئیس اداره بهزیستی رزن نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیر و مسئولین بسیجی سپاه ناحیه رزن، هفته بسیج را خدمت ایشان تبریک گفتند. رضایی در ادامه گفت: کارکنان بهزیستی  رزن با عشق و روحیه بسیجی در راستای خدمت به جامعه هدف بهزیستی ارائه خدمت می نمایند. ایشان ادامه داد: ما اماده همکاری و تعامل  با بسیج در هر برنامه ایی از قبیل آموزشی، فرهنگی و ورزشی در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی شهرستان هستیم.

 در ادامه دو دستگاه ویلچر که به همت مدیر بسیج ورزشکاران  شهرستان رزن تهیه شده بود جهت استفاده و ارائه به افراد دارای معلولیت به  بهزیستی رزن اهدا گردید.

لازم به ذکر است این برنامه به همت مدیر بسیج  ورزشکاران رزن انجام شده بود

کد خبر 68690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد