دیدار نماینده مردم شریف صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل بهزیستی گیلان

صبح روز سوم آذر ماه، سیدکاظم دلخوش رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی استان گیلان ضمن دیدار با سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی استان گیلان ، به گفتگو پیرامون مطالبات مددجویان و بررسی مشکلات جامعه هدف بهزیستی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشهای  نماینده مردم شریف صومعه سرا در جهت پیگیری مطالبات جامعه هدف بهزیستی اظهار داشت: حضور و پیگیری مجدانه مسئولین استانی و کشوری همواره در کاهش بسیاری از مشکلات موثر خواهد بود و در تلاش هستیم تا با تعاملات بیشتر و اتخاذ تصمیمات و رعایت چارچوب سازمانی موانع و مشکلات جامعه هدف را برطرف کنیم.

مدیرکل بهزیستی در ادامه مواردی را در خصوص ارتقای سطح کیفی اورژانس اجتماعی شهرستان صومعه سرا بیان کرد و گفت : با پیگیری های صورت گرفته درصددیم تا موضوع خودروی ۱۲۳ را به سرانجام برسانیم تا شهرستان صومعه سرا نیز بتواند از خودروی مخصوص اورژانس اجتماعی  برای مداخلات در حل بحران و کاهش آسیب های اجتماعی اقدامات لازم و به موقع را صورت دهد.

 وی توجه ویژه بهزیستی به خانواده های بی سرپرست، ایتام و چند معلولی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: سازمان بهزیستی همواره با نگاه ویژه تمامی مددجویان و توانخواهان را تحت پوشش قرار می دهد و در صدد است تا با اتخاذ تدابیر قانونی، بستر لازم در زمینه ساخت مسکن مددجویی، تامین معیشت، ایجاد اشتغال ، نگهداری و درمان مددجویان و توانخواهان را فراهم آورد.

در پایان این دیدار نیز سیدکاظم دلخوش نماینده مردم شریف شهرستان صومعه سرا آمادگی کامل خود را برای هماهنگی پیرامون هرگونه همکاری جهت رفع مشکلات توانخواهان و مددجویان بهزیستی اعلام کرد و گفت: در مسیر خدمتگزاری صادقانه همه باید تلاش کنند زیرا خدمت به مددجویان و توانخواهان و افرادی که نیازمند کمک هستند یک وظیفه همگانی است و باعث خواهد شد که  بسیاری از مشکلات جامعه التیام بخشیده شود.

وی همچنین بر همکاری بیشتر سایر نهادهای اجرایی استان با سازمان بهزیستی گیلان تاکید کرد و اظهار داشت : همکاری با سازمان بهزیستی مصداق کمک به هم نوع است که نتیجه این همکاری ها منجر به کاهش آسیب های اجتماعی و روانی در جامعه خواهد شد.

کد خبر 68655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد