کسب دو مدال برنز توسط تیم آقایان بهزیستی استان

در هجدهمین دوره از جشنواره ورزشی آقایان شاغل در سازمان بهزیستی کشور ورزشکاران آقا شاغل در بهزیستی استان موفق به دریافت ۲ مدال برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان در هجدهمین دوره از جشنواره ورزشی آقایان شاغل در سازمان بهزیستی کشور، مردان اداره کل بهزیستی استان سمنان موفق به کسب دو برنز شدند.

فاطمه پیوندی کارشناس مسئول تربیت بدنی و فوق برنامه بهزیستی استان در این خصوص به روابط عمومی گفت : در هجدهمین دوره از جشنواره ورزشی آقایان شاغل در سازمان بهزیستی کشور که در تاریخ ۲۸ آبان ماه لغایت ۲ آذر ماه در اردوگاه شهید عظیمی نژاد شهرستان بابلسر در استان مازندران برگزار گردید، ورزشکاران آقا شاغل در بهزیستی استان موفق به دریافت ۲ مدال برنز شدند.

وی افزود : حسین اعرابی در دوی صحرا نوردی آقایان بالای ۴۵ سال و بهرام نعمتی در رشته شنا آقایان زیر ۳۵ سال به موفق به کسب مدال برنز در این مسابقات شدند.

مسئول تربیت بدنی و فوق برنامه بهزیستی استان ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مدیرکل و معاونین بهزیستی استان بمنظور فراهم نمودن زمینه حضور آقایان در این مسابقات ابراز داشتند : یکی از عوامل موثر بر کنترل استرس، فرسودگی شغلی و نشاط در بین کارکنان به ویژه سازمان های حمایتی را ورزش و برنامه های فوق برنامه است و همواره ارتقاء سطح برنامه های ورزشی و فوق برنامه در دستور کار بهزیستی استان بوده و تلاش می شود بیش از پیش با برنامه ریزی و استفاده از خرد جمعی این برنامه ها با بالاترین کیفیت و رادمان اجرایی گردد.

کد خبر 68636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد