دیدار مدیر کل و معاونین پشتیبانی و منابع انسانی و امور توانبخشی بهزیستی با مدیر کل منطقه ای امور آب استان اردبیل

حامد رضایی مدیر کل بهزیستی استان اردبیل و هیات همراه با مهندس علی حیدری مدیر کل امور منطقه ای آب استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر کل بهزیستی استان در دیدار با مدیر کل امور منطقه ای آب استان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی منت مسئولین امور آب در پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات برخی جامعه هدف گفت: سازمان بهزیستی یکی از دستگاههای خدماتی و حمایتی در سطح کشور بوده و خدمات بسیار متنوع و متعددی را با همراهی شرکای اجتماعی به ولی نعمتان تحت پوشش ارائه می نماید.

حامد رضایی ضمن ارج نهادن به تلاش‌های صورت گرفته در یاری رسانی به مددجویان تحت پوشش بر لزوم همراهی، همدلی و مشارکت شرکای سازمان در برطرف کردن نیازهای این عزیزان تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به کمال مطلوب و کسب رضایت الهی نیازمند حمایت و یاری رسانی مستمر به افتادگان و محرومان جامعه با همراهی تمام مسئولان و دست‌اندرکاران امر خدمات رسانی هستیم و این امر  با وحدت رویه و پیروی از اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده  یک سازمان تجلی خواهد یافت.

گفتنی است در این دیدار با اهدای لوح سپاس از خدمات شایسته امور منطقه ای آب استان در احقاق برخی از نیازهای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 68611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد