شهرری| برگزاری نشست بصیرت افزایی و روشنگری ویژه بسیجیان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، نشست بصیرت افزایی و روشنگری ویژه بسیجیان بهزیستی شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، بیگدلی امام جماعت بهزیستی شهرستان ری در این نشست با اشاره به اینکه حق طلبی و ظلم ستیزی دو رسالت اصلی بسیج است اظهار داشت: یک بسیجی در هر زمان و در هر مکان و در هر موقعیتی که هست باید بسیجی باشد.

بیگدلی اولین وظیفه یک بسیجی را گسترش تفکر بسیجی و تشکیل بسیج در سرتاسر دنیا عنوان کرد و گفت: در مقابل تفکر بسیجی، تفکر لیبرالی است و آن تفکری است که صرفاً به دنبال منفعت طلبی است. امام جماعت بهزیستی شهرستان ری با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) "بسیج لشکر مخلص خدا است" گفت: بسیجی باید با خلوص نیت رفتار کند و خودش را برای خدا بخواهد، نه اینکه دنیا را برای خودش بخواهد.

وی با اشاره به حدیث " من کان لله کان الله له " هرکس خودش را برای خدا قرار داد، خداوند نیز تمام وجودش را برای او می گذارد گفت: بسیجی مخلص کسی است که هیچگاه منتظر تقدیر و تشکر از سوی افراد و مسئولین نباشد. بیگدلی در پایان در نظر داشتن اصل و هدف بسیج و مقایسه خود با شاخصهای اصلی بسیج را به بیسیجیان توصیه کرد و از آنان خواستار تلاش روز افزون در مسیر حق طلبی و ظلم ستیزی و کوشش در راه جذب افراد به تفکر بسیجی شد.
 

کد خبر 68608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد