برگزاری پویش لبخند مادری در استان اردبیل

حامد رضایی مدیر کل بهزیستی استان اردبیل از برگزاری پویش لبخند مادری توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد ۱۵ خرداد با هدف حمایت از جوانی جمعیت و فرزندآوری و تجلیل از خانواده‌های دارای فرزند چند قلو و متولد شده در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی،   با حضور دکتر عاملی استاندار اردبیل و هیات همراه، مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره، مدیر کل بهزیستی استان و هیات همراه و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی از خانواده های دارای فرزند چند قلو و متولد شده در سال‌جاری با اهدای بسته های حمایتی و تشویقی تجلیل گردید.

در این نشست استاندار اردبیل ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حمایت از افراد محروم و نیازمند جامعه خصوصاً خانواده های دارای فرزند چند قلو گفت: یکی از ارزشمندترین و اساسی ترین قوانین الهی در تکوین نظام  خلقت الهی بحث فرزندآوری، تشکیل خانواده و تحکیم بینان خانواده می باشد که بحمداله این توفیق به یاری نهادهای حمایتی در شرف اقدام می باشد.

دکتر عاملی حفظ و صیانت از حریم خانواده را درتشکیل بنیان خانواده ها و شکل گیری جامعه ای سالم و پویا حائز اهمیت خواند وگفت: وظیفه اصلی دولت  بر این پایه استوار است که با همراهی و همفکری تمامی اندیشمندان و صاحبنظران، برنامه ریزی های منسجم و کاملاً اثر بخشی در جهت تامین زیر ساختها و پیش بینی نیازهای افراد به منظور ساختن جامعه  ای سالم تهیه و اجرایی گردد.

افتخاری مدیرکل ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) استان هم افزود: پویش لبخن مادری شامل خانواده‌هایی است که در سال ۱۴۰۱ دارای فرزند سه قلو و یا بیشترشده اند، که به ازای هر فرزند یک کارت هدیه یک میلیون تومانی، پوشک رایگان تا شش ماه و بسته لبخندمادری که متشکل از ۴۰ قلم لوازم مادر و فرزند به ارزش پنج میلیون تومان به آنان، اهدا خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس با تاکید بر اینکه اولویت اعطای این بسته‌ها با خانواده‌های دارای سه قلو و بیشتر است، یادآور شد که ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در راستای بحث فرزند آوری و حمایت از بنیان خانواده و برای زوج‌های نابارور حمایت‌های خوبی انجام می‌دهد.

کد خبر 68605

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد