فیروزکوه| برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت خودمراقبتی

کارگاه آموزشی با محوریت خودمراقبتی ویژه دانش آموزش مدرسه مهر نوین شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، دوره آموزشی خودمراقبتی با هماهنگی اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان فیروزکوه در مدرسه مهر نوین این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه گفت: اورژانس اجتماعی در قالب آموزش خود مراقبتی با هدف استفاده از کلیدهای استراتژیک برای توان افزایی و به منظور داشتن زندگی سالم با حضور رئیس اورژانس اجتماعی و کارشناس اورژانس اجتماعی برگزار شد.

علی اصغر عموزاده اظهار کرد: وظیفه اورژانس اجتماعی آگاهی رسانی و اطلاع رسانی و با هدف پیشگیری است تا مردم بدانند وظیفه اورژانس اجتماعی چیست و در چه مواردی می تواند به مردم کمک کند.

عموزاده با تاکید بر ترویج خودمراقبتی بیان داشت: برگزاری چنین دوره هایی می تواند به سلامت روان افراد جامعه کمک کند و خود مراقبتی را اصلاح سبک زندگی و تامین شرایط روحی روانی و مهمترین عامل برای داشتن زندگی ایده آل دانست و همراه روش های خودمراقبتی بر بر یادگیری روشهای خود مراقبتی و یادگیری مهارت های زندگی تاکید کرد.

عموزاده در پایان افزود: ما آموزش ها را در محیط های مهم مانند مدرسه محلات پرخطر(آسیب خیز) ارائه می دهیم، البته برنامه های این چنینی نیازمند همکاری بین بخشی و بین دستگاهی با دستگاهایی است که از ظرفیت کامل برخورد دار هستند.
 

کد خبر 68603

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد