برگزاری نشست بصیرتی و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب

همزمان با سالروز گرامی داشت هفته بسیج، نشست بصیرتی با محوریت جهاد تبیین، تشریح بیانیه گام دوم انقلاب، سواد رسانه ای و درآمدی بر آسیب شناسی فضای مجازی در محل اداره کل بهزیستی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان با تبریک هفته گرامی داشت بسیج و لزوم پاسداشت این ایام به لحاظ اهمیت و حساسیت موضوع گفت: هفته بسیج موهبتی است که توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای دفاع از تمامیت و حیثیت انقلاب اسلامی ایجاد گردید تا  به پشتوانه ولایت فقیه تمامی فتنه های دشمنان با همراهی و مشارکت مردم، خنثی و نقش بر آب گردد.

 مدیرکل بهزیستی استان با اظهار این مطلب که تشریح و تبیین مسائل مربوط به بسیج مردمی در بسیاری از موارد می تواند راهگشای برخی از اهداف و برنامه های سازمان بهزیستی قرار گیرد گفت: به حمداله در سایه منویات مقام معظم رهبری، درایت و آگاهی آحاد جامعه، تمامی اهداف سازمان با تاسی از چارچوب ها و اصول کلی نظام برنامه ریزی و هدف گذاری می گردد.

رضایی اظهار امیداری کرد با اتحاد، همدلی، وحدت کلمه و پیروی از منویات مقام معظم رهبری بر تمامی مسائل و مشکلات احتمالی فائق خواهیم آمد و در سایه این وفاق ها شاهد ارتقاء سطح کیفی خدمات در بخش های مختلف سازمانی خواهیم بود.

گفتنی است در این نشست پیرامون مسائل روز جامعه بویژه در امر بسیج مردمی و آگاهسازی خانواده ها از خطرات و آسیب های فضای مجازی و بالابردن سواد رسانه ای  بحث و گفتگو شد.

کد خبر 68598

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد